Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky

Sales Assistant CZ/SK
Co nabízíme
Poskytneme Ti velkou míru samostatnosti a prostoru pro realizaci. Plochá struktura, otevřené dveře a rychlé rozhodovací procesy charakterizují náš způsob práce - to vše v přátelské a uvolněné pracovní atmosféře. Budeš součástí našeho rozmanitého týmu pro východní Evropu, který se nachází v Maďarsku, Polsku, Rumunsku, Srbsku, Německu a samozřejmě v České a Slovenské republice. Během působení u nás ve společnosti Surplex se budeš moci účastnit skvělých týmových akcí, které se konají v naší centrále v Düsseldorfu i jinde v regionu východní Evropy. Během našich pravidelných týdenních digitálních firemních setkání se také dozvíš, jak to chodí v našich dalších pobočkách v Evropě a co je nového v celé firmě. Dalším skvělým benefitem je 30 dní dovolené ročně.
Naši jednatelé Michael, Ghislaine a Uli vkládají do vedení společnosti srdce a duši. Jsou ochotni investovat do udržitelného a neustálého rozvoje společnosti i jejích zaměstnanců. Naši firemní kulturu dotváří vzájemné uznání a dobré vztahy mezi sebou i se zákazníky.
Mezi Tvé povinnosti bude patřit
- Budeš zodpovědný/á za vyřizování korespondence, telefonních hovorů a zpracování obchodních dokumentů.
- Kromě toho budeš přebírat administrativní obchodní úkoly, jako jsou žádosti o faktury, požadavky prodávajících, zpracování platebních transakcí, správa reklamací atd.
- Budeš prostředníkem mezi týmem Surplexu v České a Slovenské republice, naší centrálou v Düsseldorfu a našimi zákazníky.
- Budeš poskytovat podporu v oblasti marketingových témat, překladů a při přípravě materiálů (pro veletrhy nebo prohlídkové dny).
- Budeš podporovat Country Managera v úkolech projektového managementu
Co od tebe očekáváme
- Máš zkušenosti na podobné pozici nebo z kanceláře.
- Jsi přátelská a veselá osobnost a baví Tě organizovat a strukturovat věci a procesy do detailu.
- Dokážeš pracovat samostatně
- Máš dobrou znalost aktuálních nástrojů MS Office
- Hovoříš plynně česky/slovensky a anglicky, maďarština a němčina je výhodou
Co bude následovat?
Jakmile obdržíme Tvé CV, tým složený z odpovědného talent manažera a vedoucího oddělení rozvoje ji pečlivě posoudí, aby se ujistili, že odpovídá našim požadavkům.
Naše budoucí zaměstnance rozhodně rádi poznáme osobně. Součástí našeho příjmacího procesu je proto i videopohovor a pohovor osobní.
Je pro Tebe naše nabídka zajímavá?
Ano!? Pak bychom se měli poznat. Zašli nám prosím svůj motivační dopis a životopis v angličtině, připoj svoje platové očekávání a datum nejbližšího možného nástupu. Tvojí kontaktní osobou bude Verena Williams.
Tuto pozici lze vykonávat odkudkoliv z celé České republiky nebo ze Slovenska.
Máš dotaz ohledně této pozice? Neváhej a pošli nám zprávu na WhatsApp! Ve všední dny mezi 10. a 17. hodinou na číslo +49 211 97532859.
Ve společnosti Surplex je vítán každý: Jsme zastánci rozmanitosti, inkluze a rovných příležitostí při přijímání zaměstnanců, protože tak vytváříme příležitosti pro nás i pro vás. Jsme pestří - a zavázali jsme se k inkluzivní kultuře a pocitu sounáležitosti na pracovišti. Těšíme se na Tvoji přihlášku!