Specialista zákaznické péče s češtinou nebo slovenštinou - Řecko (Athény)

Talentinno s.r.o.

Místo práce
Atény, Řecko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
13. a 14. plat + pravidelné měsíční bonusy

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• telefonická i elektronická komunikace jménem klienta s ČESKY nebo SLOVENSKY hovořícími zákazníky volajícími z České nebo Slovenské republiky
• zjišťování problémů a návrhy jejich řešení
• představování produktů a služeb
• stanete se součástí mezinárodního týmu
• každodenní práce s PC

Zaměstnanecké výhody, benefity

• plat složený z fixní částky a pravidelných měsíčních bonusů
• v průběhu roku také 13. a 14. plat
• skvělý tým lidí, který si pomáhá a pracují pro společný cíl
• zázemí moderních kanceláří přímo v Řecku – Aténách
• zdokonalení jazykových schopností (kurzy angličtiny a řečtiny zdarma)
• možnost profesního růstu, společnost ráda využívá potenciál svých zaměstnancům a nově otevírané pozice doplňuje nejčastěji právě z jejich řad
• příplatky za přesčasy, víkendy a svátky (+ 75%)
• občerstvení na pracovišti, kafeterie, firemní akce a mnoho dalšího

Relokační balíček zahrnující:
• letenky a doprava z letiště zdarma
• 4 týdny ubytování na hotelu zdarma +500 euro relokační bonus
• tým zaměstnanců, který pomáhá novým kolegům integrovat se do řecké kultury
• speciální slevy a nabídky (restaurace, obchody a služby)
• plně hrazené školení

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

telekomunikace

Mezinárodní společnost s pobočkami po celém světě, poskytující zákaznickou péči pro největší světové značky.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Český jazyk - Expert (C2) nebo Slovenský jazyk - Expert (C2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• umíte anglicky minimálně na úrovni B2
• výborné komunikační schopnosti (precizní úroveň češtiny nebo slovenštiny)
• máte v oblibě komunikaci se zákazníky, a to převážně po telefonu, ale i prostřednictvím emailů a chatu
• spolehlivost, pečlivost a dochvilnost jsou samozřejmostí

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura
ID: 4244003  Datum zveřejnění: 21.1.2022