Office Manager – Asistentka vedení společnosti (ž/m)

Talentor Advanced Search, s.r.o.

Místo práce
Vyškov
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho významného klienta, výrobní zahraniční společnost s letitou tradicí sídlící v okolí Brna (okres Vyškov), hledáme vhodné kandidáty na pozici
Office Manager – Asistentka vedení společnosti.


Vaše pracovní zodpovědnosti a povinnosti:
• Kompletní zodpovědnost za administrativní agendu a chod sekretariátu společnosti
• Asistence vedení společnosti, první kontaktní osoba
• Administrativa kancelářských a organizačních náležitostí tj:
- perfektní organizace chodu kanceláře
- administrativa příchozí a odchozí pošty
- vyřizování telefonických hovorů
- administrace a archivace smluvních dokumentů
- administrace nákupu materiálu
- vyplňování a administrace údajů v interní databázi
- příprava interních podkladů pro externí zpracování mezd
- komunikace s úřady, kanceláři a institucemi atp. po dohodě s nadřízeným

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co vám můžeme nabídnout?
• Přátelské prostředí rodinné firmy
• Zázemí stabilní zahraniční společnosti
• Nadstandardní finanční ohodnocení, včetně osobního bonusu v závislosti na výkonu
• Práce vhodná i na zkrácený pracovní úvazek, nástup po MD ap.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Výrobní zahraniční společnost s letitou tradicí sídlící v okolí Brna (okres Vyškov)

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

3

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Očekávané osobnostní předpoklady:
• Komunikativní, bystrá, příjemně a profesionálně vystupující osobnost
• Cílevědomá, pozitivní, proaktivní a pragmatická osobnost
• Diskrétní chování, profesionalita, důvěryhodnost, morální standard a sociální kompetence
• Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• Inovativní a aktivní přístup při plnění úkolů
• Silná orientace na výsledek, odolnost vůči stresu, flexibilita, loajalita
• Důsledný způsob práce, výborný time-management, schopnost sebemotivace, zájem se dále vzdělávat a učit

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Talentor Advanced Search je agenturou orientovanou na lidi.

Pro nás to znamená, že od prvního kontaktu věnujeme uchazečům nadprůměrnou péči.

Každý z Vás je zajímavý a má své místo na trhu práce, možná právě my Vám nabídneme ideální pracovní pozici, která Vám bude vyhovovat a umožní Vaší kariéře start, akceleraci nebo prostě „jen změnu“.

Přesvědčte se sami, že kandidáti jsou pro nás stejně důležití jako naši klienti.

Talentor Advanced Search, s.r.o. - personální agentura kde se budete cítit pohodlně.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců

Adresa společnosti

Talentor Advanced Search, s.r.o.
Pekařská 12
602 00 Brno
http://www.talentor.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Ing. Jan Růžička
Tel.: +420734134081
E-mail: poslat životopis
ID: 3276337   Datum zveřejnění: 2.1.2018