Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Recepční/asistentka
Technologie Hlavního města Prahy, a.s.
Místo práce
Dělnická 12, Praha 7-Holešovice, Česko
Dělnická 12, Praha 7-Holešovice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned, nebo dohodou
Ihned, nebo dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Technická, administrativní a organizační podpora společnosti
• Příprava podkladů pro objednávky a jejich zadávání, zodpovědnost za asistentské práce (faktury, vedení firemní administrativy)
• Zajištění chodu kanceláří včetně péče o zázemí
• Komunikace s klienty
• Zpracování korespondence
• Komunikace se správou budovy
• Příprava podkladů pro objednávky a jejich zadávání, zodpovědnost za asistentské práce (faktury, vedení firemní administrativy)
• Zajištění chodu kanceláří včetně péče o zázemí
• Komunikace s klienty
• Zpracování korespondence
• Komunikace se správou budovy
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Pracovní smlouva na dobu neurčitou
• Různorodá pracovní náplň
• Možnost kariérního postupu
• Příjemné pracovní prostředí
• Přátelský kolektiv
• Program zaměstnaneckých benefitů (stravenky, 25 dnů dovolené, penzijní pojištění, občerstvení na pracovišti)
• Pracoviště v moderní budově na Praze 7
• Různorodá pracovní náplň
• Možnost kariérního postupu
• Příjemné pracovní prostředí
• Přátelský kolektiv
• Program zaměstnaneckých benefitů (stravenky, 25 dnů dovolené, penzijní pojištění, občerstvení na pracovišti)
• Pracoviště v moderní budově na Praze 7
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Zkušenost s přípravou podkladů pro veřejné zakázky, práce s datovou schránkou – výhodou
• Znalost obchodní korespondence
• Praxe z technologicky zaměřených firem - výhodou
• Velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
• Znalostí práce na PC
• Znalost obchodní korespondence
• Praxe z technologicky zaměřených firem - výhodou
• Velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
• Znalostí práce na PC
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Historie firmy se začala psát v dubnu 2018, kdy jsme převzali správu, provoz a údržbu veřejného osvětlení v Praze a s tím souvisejících technologií.
Za krátkou, ale dynamickou dobu působení se nám podařilo spoustu věcí. Z původních pár nadšenců jsme se rozrostli na téměř 160 zaměstnanců, poruchovost veřejného osvětlení se výrazně snížila a otevřeli jsme jedno z nejmodernějších dispečerských středisek v této zemi. A co nás čeká v letech dalších? Směřujeme k modernizaci a obnově veřejného osvětlení, je před námi další výzva v podobě správy kamerového systému či správy úsekového měření rychlosti.
Poslání a mise firmy je zkvalitňovat život v Praze. Díky nám je život v Praze pohodlnější a bezpečnější.
Připoj se k nám na projektech smartifikace Prahy.
Za krátkou, ale dynamickou dobu působení se nám podařilo spoustu věcí. Z původních pár nadšenců jsme se rozrostli na téměř 160 zaměstnanců, poruchovost veřejného osvětlení se výrazně snížila a otevřeli jsme jedno z nejmodernějších dispečerských středisek v této zemi. A co nás čeká v letech dalších? Směřujeme k modernizaci a obnově veřejného osvětlení, je před námi další výzva v podobě správy kamerového systému či správy úsekového měření rychlosti.
Poslání a mise firmy je zkvalitňovat život v Praze. Díky nám je život v Praze pohodlnější a bezpečnější.
Připoj se k nám na projektech smartifikace Prahy.
Počet zaměstnanců
100-149 zaměstnanců
ID: 3589908
Datum zveřejnění: 30.1.2019
2019-01-30
lokalita: Praha Pozice: Asistent, Recepční, Sekretářka, Specialista back office Společnost: Technologie Hlavního města Prahy, a.s.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: Dohodou