Commercial customer service team leader

TECHPORA EU s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- řízení týmu 4 customer service specialistů
- plnění denních úkolů v rámci CS: příjem objednávek, zadání do výroby, vyřízení fakturace, transportu
- komunikace s interními / externími zákazníky
- Zpracování objednávek pro zákazníky a provádění všech souvisejících úkolů a zpracování dat v systému SAP
- Řídit nezbytné důkazy o procesu prodeje a zajistit obchodní korespondenci
- Spolupracujete s centrálními zdroji na požadavcích zákazníků a potvrzujte objednávky, vytvářejte dodací dokumentaci ve spolupráci s logistickými odděleními
- Faktury, sledovat neuhrazené platby, připomenout zákazníkům a zjistit dokumenty pro řízení úvěrového limitu
- Vedení týmu, spolupráce mezi týmy „Mitas“ a „Trelleborg“
- Od držitele pozice se rovněž vyžaduje, aby vykonával další individuální úkoly, které mu nařídil jeho nadřízený a které jsou dány povahou jeho pracovní pozice nebo vznikají z jiných firemních potřeb

Zaměstnanecké výhody, benefity

- 50 000 Kč + bonusy
- nástup dle domluvy

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Magisterský titul v oboru Logistika nebo jeho ekvivalent je výhodou
- Nějaké zkušenosti se zákaznickým servisem nebo manipulací s objednávkou nejméně 3 roky
- Výborný psaný a mluvený jazyk
- Pokročilá angličtina
- Počítačová gramotnost (Word, Excel, SAP atd.)
- Vynikající verbální a písemné komunikační dovednosti

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Poskytování odborné služby pro projekty v automobilovém a strojírenském oboru dle zadání zákazníka.
ID: 3704608  Datum zveřejnění: 27.6.2019