Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Commercial customer service team leader
TECHPORA EU s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- řízení týmu 4 customer service specialistů
- plnění denních úkolů v rámci CS: příjem objednávek, zadání do výroby, vyřízení fakturace, transportu
- komunikace s interními / externími zákazníky
- Zpracování objednávek pro zákazníky a provádění všech souvisejících úkolů a zpracování dat v systému SAP
- Řídit nezbytné důkazy o procesu prodeje a zajistit obchodní korespondenci
- Spolupracujete s centrálními zdroji na požadavcích zákazníků a potvrzujte objednávky, vytvářejte dodací dokumentaci ve spolupráci s logistickými odděleními
- Faktury, sledovat neuhrazené platby, připomenout zákazníkům a zjistit dokumenty pro řízení úvěrového limitu
- Vedení týmu, spolupráce mezi týmy „Mitas“ a „Trelleborg“
- Od držitele pozice se rovněž vyžaduje, aby vykonával další individuální úkoly, které mu nařídil jeho nadřízený a které jsou dány povahou jeho pracovní pozice nebo vznikají z jiných firemních potřeb
- plnění denních úkolů v rámci CS: příjem objednávek, zadání do výroby, vyřízení fakturace, transportu
- komunikace s interními / externími zákazníky
- Zpracování objednávek pro zákazníky a provádění všech souvisejících úkolů a zpracování dat v systému SAP
- Řídit nezbytné důkazy o procesu prodeje a zajistit obchodní korespondenci
- Spolupracujete s centrálními zdroji na požadavcích zákazníků a potvrzujte objednávky, vytvářejte dodací dokumentaci ve spolupráci s logistickými odděleními
- Faktury, sledovat neuhrazené platby, připomenout zákazníkům a zjistit dokumenty pro řízení úvěrového limitu
- Vedení týmu, spolupráce mezi týmy „Mitas“ a „Trelleborg“
- Od držitele pozice se rovněž vyžaduje, aby vykonával další individuální úkoly, které mu nařídil jeho nadřízený a které jsou dány povahou jeho pracovní pozice nebo vznikají z jiných firemních potřeb
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 50 000 Kč + bonusy
- nástup dle domluvy
- nástup dle domluvy
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Magisterský titul v oboru Logistika nebo jeho ekvivalent je výhodou
- Nějaké zkušenosti se zákaznickým servisem nebo manipulací s objednávkou nejméně 3 roky
- Výborný psaný a mluvený jazyk
- Pokročilá angličtina
- Počítačová gramotnost (Word, Excel, SAP atd.)
- Vynikající verbální a písemné komunikační dovednosti
- Nějaké zkušenosti se zákaznickým servisem nebo manipulací s objednávkou nejméně 3 roky
- Výborný psaný a mluvený jazyk
- Pokročilá angličtina
- Počítačová gramotnost (Word, Excel, SAP atd.)
- Vynikající verbální a písemné komunikační dovednosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Poskytování odborné služby pro projekty v automobilovém a strojírenském oboru dle zadání zákazníka.
ID: 3704608
Datum zveřejnění: 27.6.2019
2019-06-27
lokalita: Praha Pozice: Team leader Společnost: TECHPORA EU s.r.o.