Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Personalista / Mzdový účetní (M/Ž)
TEDi obchodní s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
Minimální mzda za tuto činnost je 50.000 Kč brutto měsíčně na základě zaměstnání na plný úvazek. V závislosti na kvalifikaci a zkušenostech je možné zvýšení.
Minimální mzda za tuto činnost je 50.000 Kč brutto měsíčně na základě zaměstnání na plný úvazek. V závislosti na kvalifikaci a zkušenostech je možné zvýšení.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- komplexní vedení personální agendy pro zaměstnance od nástupu až po skončení pracovního poměru v souladu se zákoníkem práce
- zpracování docházky zaměstnanců
- vedení personální databáze zaměstnanců
- potvrzení pro zaměstnance a podpora zaměstnanců v oblasti mezd a personalistiky
- komunikace s úřady
- provedení podkladů pro statistiku
- inzerování volných pracovních míst
- vytváření pracovně-právních dokumentů (pracovní smlouvy, evidenční listy)
- komunikace se zaměstnanci
- ostatní související administrativní práce podle potřeby
Odpovědnost za mzdovou agendu společnosti:
- kompletní zpracování mezd a příslušných výkazů
- odpovědnost za správný a včasný výpočet mezd podle platné legislativy a interních směrnic společnosti
- kontrola všech vstupních údajů potřebných pro zpracování mezd zaměstnanců
příprava bankovních platebních příkazů
- příprava měsíčních výkazů pro kontrolní úřady a komunikace se státními institucemi (exekuční úřad, sociální a zdravotní pojišťovny, úřady práce, ...)
- reportování - interní a externí; příprava pravidelných reportů dle zadání; příprava statistických reportů
- roční zúčtování záloh na daň z příjmů ze závislé činnosti
Časem vedení malého týmu lidí
- zpracování docházky zaměstnanců
- vedení personální databáze zaměstnanců
- potvrzení pro zaměstnance a podpora zaměstnanců v oblasti mezd a personalistiky
- komunikace s úřady
- provedení podkladů pro statistiku
- inzerování volných pracovních míst
- vytváření pracovně-právních dokumentů (pracovní smlouvy, evidenční listy)
- komunikace se zaměstnanci
- ostatní související administrativní práce podle potřeby
Odpovědnost za mzdovou agendu společnosti:
- kompletní zpracování mezd a příslušných výkazů
- odpovědnost za správný a včasný výpočet mezd podle platné legislativy a interních směrnic společnosti
- kontrola všech vstupních údajů potřebných pro zpracování mezd zaměstnanců
příprava bankovních platebních příkazů
- příprava měsíčních výkazů pro kontrolní úřady a komunikace se státními institucemi (exekuční úřad, sociální a zdravotní pojišťovny, úřady práce, ...)
- reportování - interní a externí; příprava pravidelných reportů dle zadání; příprava statistických reportů
- roční zúčtování záloh na daň z příjmů ze závislé činnosti
Časem vedení malého týmu lidí
Zaměstnanecké výhody, benefity
Aktivní komunikace v německém jazyce
Možnost osobního růstu v prostředí rozvíjející se společnosti
Práce na hlavní pracovní poměr
Smlouva na dobu neurčitou
Různorodá práce v sympatickém a nápomocném kolektivu
Mobilní telefon + Notebook (i pro soukromé účely)
Možnost osobního růstu v prostředí rozvíjející se společnosti
Práce na hlavní pracovní poměr
Smlouva na dobu neurčitou
Různorodá práce v sympatickém a nápomocném kolektivu
Mobilní telefon + Notebook (i pro soukromé účely)
Informace o náboru
V případě, že splňujete výše uvedené požadavky, prosím zašlete nám Vaši fotografii a životopis v českém i v německém jazyce. Naše společnost bude kontaktovat pouze vybrané uchazeče. Děkujeme a těšíme se na případnou spolupráci.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
obchod, ekonomika
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Personalistika - Expert
Mzdové účetnictví - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Mzdové účetnictví - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet let praxe
3
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Máte ukončené minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, máte zkušenosti s podobnou pracovní pozicí v trvání minimálně 3 roky, jste angažovaný, flexibilní, precizní, iniciativní a zvyklý vysokou míru samostatnosti a zodpovědnosti, máte příjemné vystupování, týmového ducha, ovládáte německý jazyk aktivně písemně i slovem? Tak hledáme právě Vás.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Tedi je sympatická maloobchodní síť prodejen se smíšeným zbožím. Založena byla v květnu 2004 v Dortmundu v Severním Porýní-Vestfálsku, kde je také její sídlo. Filiálky nabízejí výrobky každodenní spotřeby, ale také dárkové a dekorační předměty, hračky a psací potřeby, jakož i párty výrobky, výrobky pro domácnost a drogistické zboží.
Společnost TEDi je důkazem toho, že férové ceny, dobrá kvalita, udržitelná angažovanost a rozmanitá nabídka se nevylučují.
TEDi nabízí své zboží v zemích: Německo, Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko, Polsko, Itálie, Španělsko, Slovensko a od roku 2020 už i v České republice, kde máme otevřeno aktuálně 9 prodejen a budeme se nadále výrazně rozšiřovat. Spolu tvoříme síť více než 2.200 poboček a dále se rozšiřujeme.
Společnost TEDi je důkazem toho, že férové ceny, dobrá kvalita, udržitelná angažovanost a rozmanitá nabídka se nevylučují.
TEDi nabízí své zboží v zemích: Německo, Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko, Polsko, Itálie, Španělsko, Slovensko a od roku 2020 už i v České republice, kde máme otevřeno aktuálně 9 prodejen a budeme se nadále výrazně rozšiřovat. Spolu tvoříme síť více než 2.200 poboček a dále se rozšiřujeme.
ID: 3861045
Datum zveřejnění: 17.2.2020
2020-02-17
lokalita: Praha Pozice: Mzdový účetní, Personalista Společnost: TEDi obchodní s.r.o.