Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník Back Office (ž/m) podpora odd. odbytu (s německým jazykem)
TEDi obchodní s.r.o.
Místo práce
Praha 5, Česko
Praha 5, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pokud Vás baví zodpovědná práce, a hledáte novou výzvu, pak Vám nabízíme možnost stát se součástí společnosti TEDi – trendy a sympatického diskontní řetězce!
Vaše úkoly:
•Komunikace s prodejnami společnosti a jejich podpora,
• Komunikace s obchodními partnery
• Vyhledávání a výběr obchodních partnerů,
• Písemná a ústní komunikace s odděleními v rámci koncernu v německém jazyce,
• Účast na tvorbě a realizaci procesů spo-lečnosti,
• Komunikace s institucemi veřejné a státní správy,
• Další administrativní činnosti podle potřeby oddělení,
• Zakládání a archivace dokumentů,
• Správa a příprava termínů,
• Komunikační uzel mezi regionálními vedoucími, revizí a centrálou společnosti,
• Kontrola různých smluvních dokladů,
• Vypracování různých písemností (Firemní oznámení apod.),
• Kontakt s externími partnery a přepravními společnostmi,
• Vytvoření protokolárních záznamů ze setkání oblastních vedoucích
• Zpracování posty
• Péče o témata revizní -TECHNICKÉ ob-lasti jako např. příprava inventury
• Podpora vedení společnosti
• Plnění úkolů podle pokynů vedoucího
• Kontaktní osoba pro BOZP a PO
Vaše úkoly:
•Komunikace s prodejnami společnosti a jejich podpora,
• Komunikace s obchodními partnery
• Vyhledávání a výběr obchodních partnerů,
• Písemná a ústní komunikace s odděleními v rámci koncernu v německém jazyce,
• Účast na tvorbě a realizaci procesů spo-lečnosti,
• Komunikace s institucemi veřejné a státní správy,
• Další administrativní činnosti podle potřeby oddělení,
• Zakládání a archivace dokumentů,
• Správa a příprava termínů,
• Komunikační uzel mezi regionálními vedoucími, revizí a centrálou společnosti,
• Kontrola různých smluvních dokladů,
• Vypracování různých písemností (Firemní oznámení apod.),
• Kontakt s externími partnery a přepravními společnostmi,
• Vytvoření protokolárních záznamů ze setkání oblastních vedoucích
• Zpracování posty
• Péče o témata revizní -TECHNICKÉ ob-lasti jako např. příprava inventury
• Podpora vedení společnosti
• Plnění úkolů podle pokynů vedoucího
• Kontaktní osoba pro BOZP a PO
Zaměstnanecké výhody, benefity
Příjemné pracovní prostřední s milými kolegy a bezpečné pracoviště
Rozsáhlé zaškolení ze strany společnosti
Jistotu a příležitost rozvoje v mezinárodní společnosti
K dispozícii: mobilní telefon + laptop i na soukromé účely,
Aktivní komunikace v německém jazyce
Práce na hlavní pracovní poměr
Stravenkový paušál
Rozsáhlé zaškolení ze strany společnosti
Jistotu a příležitost rozvoje v mezinárodní společnosti
K dispozícii: mobilní telefon + laptop i na soukromé účely,
Aktivní komunikace v německém jazyce
Práce na hlavní pracovní poměr
Stravenkový paušál
Informace o náboru
V případě, že splňujete výše uvedené požadavky, prosím zašlete nám Vaši fotografii a životopis v českém i v německém jazyce. Naše společnost bude kontaktovat pouze vybrané uchazeče. Děkujeme a těšíme se na případnou spolupráci.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Ekonomické vzdělání výhodou
Pracovní zkušenosti v podobné oblasti výhodou
Velmi dobré znalosti MS Office
Velmi dobrá znalost němčiny (slovem i písmem)
Spolehlivost a motivace k výkonům
Týmový duch
Schopnost prosadit se a smysl pro odpovědnost
Pracovní zkušenosti v podobné oblasti výhodou
Velmi dobré znalosti MS Office
Velmi dobrá znalost němčiny (slovem i písmem)
Spolehlivost a motivace k výkonům
Týmový duch
Schopnost prosadit se a smysl pro odpovědnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Tedi je sympatická maloobchodní síť prodejen se smíšeným zbožím. Založena byla v květnu 2004 v Dortmundu v Severním Porýní-Vestfálsku, kde je také její sídlo. Filiálky nabízejí výrobky každodenní spotřeby, ale také dárkové a dekorační předměty, hračky a psací potřeby, jakož i párty výrobky, výrobky pro domácnost a drogistické zboží.
Společnost TEDi je důkazem toho, že férové ceny, dobrá kvalita, udržitelná angažovanost a rozmanitá nabídka se nevylučují.
TEDi nabízí své zboží v zemích: Německo, Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko, Polsko, Itálie, Španělsko, Slovensko a od roku 2020 už i v České republice, kde máme otevřeno aktuálně 9 prodejen a budeme se nadále výrazně rozšiřovat. Spolu tvoříme síť více než 2.200 poboček a dále se rozšiřujeme.
Společnost TEDi je důkazem toho, že férové ceny, dobrá kvalita, udržitelná angažovanost a rozmanitá nabídka se nevylučují.
TEDi nabízí své zboží v zemích: Německo, Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko, Polsko, Itálie, Španělsko, Slovensko a od roku 2020 už i v České republice, kde máme otevřeno aktuálně 9 prodejen a budeme se nadále výrazně rozšiřovat. Spolu tvoříme síť více než 2.200 poboček a dále se rozšiřujeme.
ID: 4088649
Datum zveřejnění: 26.5.2021
2021-05-26
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretářka Společnost: TEDi obchodní s.r.o.