Projektový manažer - Teleperformance - Hodonín

Teleperformance CZ, a.s.

Místo práce
Bratislavská 1, Okres Hodonín
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.12.2016

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Co budete dělat:
Zodpovídat, řídit a kontrolovat svěřené projekty
Komunikovat s klienty
Vést, motivovat a hodnotit svůj tým
Aktualizovat a vytvářet procesy s cílem zefektivnit fungovaní projektu
Reporting
Administrativní činnosti
Komunikovat napříč společností

Zaměstnanecké výhody, benefity

Možnost nastartovat kariéru v oblasti nových projektů
Příjemné a nově zařízené pracoviště v Hodoníně
Vykonávat různorodou práci
Odpovídající mzdové ohodnocení (motivační složka)
Služební telefon, notebook
Stravenky, Multisport karta, firemní snídaně, odborná školení, firemní akce

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatní znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Osobnost schopná vést a motivovat tým
Zkušenosti s prací v call centru na obdobné pozici min. 1 rok
Samostatnost, rozhodnost a spolehlivost
Schopnost dotahovat věci do konce

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Teleperformance Česká republika je obchodní značka společnosti Teleperformance CZ, a. s. pro služby kontaktního centra, zajišťující pro své klienty získávání a poskytování informací za pomocí veškerých dostupných komunikačních kanálů a moderního technického vybavení.

Společnost Teleperformance CZ, a. s. je jedním z předních poskytovatelů služeb kontaktních center, CRM a internetových služeb v České republice. V současné době provozujeme 3 kontaktní centra v České republice (v Pardubicích, Hodoníně a v Hradci Králové).

Na trhu v České republice působíme od roku 1997 a od roku 2004 jsme součástí skupiny Teleperformance, největšího poskytovatele služeb kontaktních center v Evropě a zároveň největšího na světě. Naše služby pokrývají kompletní proces tvorby a udržování osobních vazeb mezi Vaší značkou a Vašimi zákazníky. Ziskovost a návratnost investic jsou základními myšlenkami každé aktivity. Vždy respektujeme tento přístup a nabízíme Vám kompletní program prodejních a podpůrných nástrojů při veškerých kontaktech s Vašimi zákazníky.

Počet zaměstnanců

250-499 zaměstnanců
ID: 2828931  Datum zveřejnění: 27.11.2016