Administrativa - Péče o zákazníky

Tender systems s.r.o.

Místo práce
Praha 6, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
nástup ihned

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Obsluha softwarových nástrojů pro podporu elektronického nakupování, podpora pro pracovníky organizací nakupujících prostřednictvím nákupního portálu a podpora dodavatelů (telefon, e-mail) včetně vyřizování agendy registrací. Podpora je realizována prostřednictvím telefonu a e-mailu, popř. helpdeskové aplikace.

Zaměstnanecké výhody, benefity

stravenky, firemní akce

Informace o náboru

Zázemí úspěšné společnosti, zaměstnanecké benefity, možnost osobního i profesního růstu, práce v mladém a přátelském kolektivu. Nástup ihned či dle dohody.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

SŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy), znalost MS Excel a MS Word, logické myšlení, znalost českého jazyka, bezúhonnost (čistý trestní rejstřík), ochota učit se nové věci, pečlivost, důslednost, smysl pro pořádek. AJ výhodou, ale ne podmínkou.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme česká firma s více jak 15ti letou tradicí sídlící v Praze 6 - Střešovicích, zabývající se vývojem a provozováním on-line aplikací, zejména pro podporu nákupu a procesů státní správy i soukromého sektoru.
ID: 3839335  Datum zveřejnění: 5.2.2020