Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrátor/ka dopravy (d/n)- distribuční centrum Postřižín
Místo práce
Postřižínská, Odolena Voda, Česko
Postřižínská, Odolena Voda, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25 600 - 27 800 Kč/měsíc
25 600 - 27 800 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
V čem je práce v Tescu speciální?
Obchodní domy a hypermarkety Tesco nabízejí široký sortiment potravinového i nepotravinového zboží.
V ČEM JE PRÁCE V DISTRIBUČNÍM CENTRU SPECIÁLNÍ?
Distribuční centrum poskytuje prvotřídní služby všem Tesco obchodům v rámci střední Evropy. Distribuční centrum dbá na to, aby byly produkty včas na správném místě a v té nejlepší kvalitě. Tímto podporujeme naše kolegy na obchodních jednotkách, kteří tak mohou našim zákazníkům dopřát ten nejlepší zážitek z nakupování.
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE:
• přijímání, kompletace a vydávání přepravních dokumentů
• zajištění, že dokumenty jsou zpracovány dle nastavených procesů
• spolupráce s obchodními jednotkami, týmy skladu, přepravci a řidiči
• správa online knihy jízd
• komunikace s řidiči a zadávání dat do systému Microlise
• příprava reportů
CO UMÍTE A MÁTE ZA SEBOU:
• středoškolské vzdělání
• zkušenosti s administrativou
• základní znalost dopravy
• uživatelská úroveň Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, Power Point)
• organizační a komunikační dovednosti
• zaměření na detail
• týmovost
• flexibilita
BUDETE U NÁS PRACOVAT RÁDI, PROTOŽE NABÍZÍME:
• KARIÉRNÍ RŮST – Není pro nás jen prázdnou frází. Podporujeme naše kolegy v rozvoji, jsme velká mezinárodní firma se spoustou příležitostí a otevřených dveří.
• KOLEKTIV - Vztahy mezi kolegy jsou důležité a proto podporujeme volnočasové aktivity. Ať už se jedná o sport, teambuildingy nebo jiné akce pro naše zaměstnance.
• OSOBNÍ ROZVOJ - V neposlední řadě vám dopřejme dostatečnou míru samostatnosti a prostor pro vaše nápady.
Chcete se stát součástí našeho týmu a podílet se na budování jedné z největších maloobchodních značek? Stačí kliknout na tlačítko ODPOVĚDĚT!
Distribuční centrum poskytuje prvotřídní služby všem Tesco obchodům v rámci střední Evropy. Distribuční centrum dbá na to, aby byly produkty včas na správném místě a v té nejlepší kvalitě. Tímto podporujeme naše kolegy na obchodních jednotkách, kteří tak mohou našim zákazníkům dopřát ten nejlepší zážitek z nakupování.
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE:
• přijímání, kompletace a vydávání přepravních dokumentů
• zajištění, že dokumenty jsou zpracovány dle nastavených procesů
• spolupráce s obchodními jednotkami, týmy skladu, přepravci a řidiči
• správa online knihy jízd
• komunikace s řidiči a zadávání dat do systému Microlise
• příprava reportů
CO UMÍTE A MÁTE ZA SEBOU:
• středoškolské vzdělání
• zkušenosti s administrativou
• základní znalost dopravy
• uživatelská úroveň Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, Power Point)
• organizační a komunikační dovednosti
• zaměření na detail
• týmovost
• flexibilita
BUDETE U NÁS PRACOVAT RÁDI, PROTOŽE NABÍZÍME:
• KARIÉRNÍ RŮST – Není pro nás jen prázdnou frází. Podporujeme naše kolegy v rozvoji, jsme velká mezinárodní firma se spoustou příležitostí a otevřených dveří.
• KOLEKTIV - Vztahy mezi kolegy jsou důležité a proto podporujeme volnočasové aktivity. Ať už se jedná o sport, teambuildingy nebo jiné akce pro naše zaměstnance.
• OSOBNÍ ROZVOJ - V neposlední řadě vám dopřejme dostatečnou míru samostatnosti a prostor pro vaše nápady.
Chcete se stát součástí našeho týmu a podílet se na budování jedné z největších maloobchodních značek? Stačí kliknout na tlačítko ODPOVĚDĚT!
Bez čeho se neobejdete?
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
ID: 3913029
Datum zveřejnění: 18.5.2020
2020-05-18
lokalita: Odolena Voda Pozice: Administrativní pracovník, referent, Logistik Společnost: Tesco Stores ČR a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 25 600 Kč/měsíc