Maintenance & Support analyst

Timone Management s.r.o.

Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Prime focus is to analyze complex production cases of Pay client application (Payment device, C++, LUA) & integrations with 3rd party SW
- End to end responsibility for assigned case (gather materials (log etc.), agree on cooperation with the customer if needed, analyze the case, suggest solution)
- Communication with internal operations & development teams and with customer technical teams on international projects

Job requirements:
- Ability to analyze system logs and source code (C++ is a plus)
- Payment systems knowledge is advantage
- Experience in production application support and maintenance, hands on experience in finding root cause and resolving production issues
- Experience with phases of the Software Development Lifecycle, including system analysis, design, coding, testing, debugging and documentation
- Ability and will to learn and work in fast environment
- Communicative English (spoken and written)

Zaměstnanecké výhody, benefity

- unique opportunity to develop and grow in global leading international IT company
- 5 weeks of vacation
- meal vouchers
- pension contribution
- public transport contribution
- international projects and assignments
- mixed international community

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Vzdělání v oboru

IT

Jazykové znalosti

Český jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Timone je původem softwarová společnost působící na českém, německém, rakouském a švýcarském trhu. Těžištěm činnosti je vývoj softwarových, internetových a intranetových aplikací dle potřeb zákazníka.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 3103625  Datum zveřejnění: 15.6.2017