Specialista telefonického prodeje

TJ-Legal CZ, s.r.o.

Místo práce
Práce z domu
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
Termín nástupu
ihned / dle dohody
Mzdové podmínky (brutto)
Od 970 EUR/měsícbez finančního stropu výdělku

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Aktivní poskytování poradenství klientům
• Telefonická komunikace s klienty z interní databáze
• Poskytování informací a telefonické řešení otázek
• Zápisy, správa, aktualizace a archivace záznamů v CRM - interním informačním systému
• Péče o zákazníky
• Akvizice nových zákazníků
• Účast na projektech

Do našeho týmu hledáme ambiciózní komunikativní kolegy, kteří se budou starat o svěřenou část zákazníků telefonicky. Naším cílem je nadstandardní péče o klienty.

• Tvá odměna se bude skládat z garantovaného fixního platu a navíc z odměn za každý úspěšně uskutečněný telefonický rozhovor bez finančního stropu.
Kolik vyděláš, je jen na tobě. Každý den, kdy půjdeš z práce domů, budeš vědět o jakou sumu sis navýšil svou měsíční mzdu.
• Pokud se rozhodneš pro práci na živnost, máš výdělek ještě vyšší.
• Máme pro tebe připravené školení, kde tě naučíme vše, co potřebuješ vědět.

Zaměstnanecké výhody, benefity

• PRUŽNÝ PRACOVNÍ ČAS - možnost přizpůsobit si pracovní dobu tak, aby každému vyhovovala
• HOME OFFICE - po zaškolení možnost práce z domova
• ONBOARDING - systém úvodního všeobecného a odborného školení
• JAZYKOVÉ KURZY - německý a anglický jazyk v rámci pracovní doby
• MULTISPORT KARTA - cvičení, plavání, relax ve stovkách míst na Slovensku
• PRAVIDELNÉ AKCE - např. pub kvízy, sociální projekty, vánoční večírky, různé teambuildingové aktivity, Family day, Mikuláš a pod.
• JINÉ - sick day, firemní snídaně, 1 den volna navíc při životních jubileích nebo událostech, odměna za doporučení známého, zvýhodněné parkovací místo a jiné

Informace o náboru

Obsazujeme 2 pozice.

Při výběru dbáme na:
- kultivovaný hlasový a řečový projev,
- příjemné vystupování,
- ovládání práce v MS Office.

Trvání pracovního poměru může být na
- 1 rok,
- 6 měsíců nebo
- 3 měsíce.
Je na tobě, jaký/á budeš chytrý/á, od toho se bude odvíjet délka pracovního poměru u nás.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začátečník (A2)

Ostatní znalosti

Strojopis - Mírně pokročilý
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Windows - Základy

Praxe na pozici/v oblasti

vítaná, není ale podmínkou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• zkušenosti s prodejem služeb velkou výhodou
• plynulý a bezvadný ústní a písemný projev
• komunikativnost a příjemné vystupování
• ovládání strojopisu
• psychická odolnost
• odpovědnost a důslednost
• flexibilita

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost TJ-Legal, r. o. je firma, která poskytuje poradenství a klientský servis slovenským, českým, polským a rumunským klientům pracujícím v zahraničí.

Našim poslancům je pomoc klientům při vrácení daní a jiných příspěvků ze zahraničí (Nizozemska, Německa, Rakouska a Slovenska), zpracování daňových přiznání pro fyzické osoby a výkazy pro podnikatelské subjekty.

Nabízíme práci ve východoslovenském regionu a ve vybraných regionech Polska a Rumunska s celoevropskou působností, jakož i stabilita, zaškolení a osobnostní rozvoj našich zaměstnanců.

Pomáháme klientům v co nejširším možném medu a proto vedle rozšiřování portfolia nabízených služeb hledáme výjimečné spolupracovníky, kteří jsou ochotni svými dovednostmi a proklientsky orientovaným přístupem pomáhat naplňovat naši misi – individuální přístup ke spokojenosti klienta a vizi – stát se mezinárodní konzultační společností v oblasti daní a poradenství založené na odbornosti, inovativním myšlení a nejnovější technologii.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4746511  Datum zveřejnění: 22.1.2024  Spodní hranice mzdy (brutto): 970 EUR/měsíc