Produktový specialista
TJ-Legal CZ, s.r.o.
Místo práce
Práce z domu
Práce z domu
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmínky (brutto)
24 000 Kč/měsícprovize bez finančního stropu
24 000 Kč/měsícprovize bez finančního stropu
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co budeš dělat
- Volat klientům z naší databáze (žádné studené kontakty)
- Poskytovat informace o našich službách a pomáhat s dotazy
- Pracovat s interním systémem (CRM)
- Pečovat o klienty a navazovat dlouhodobé vztahy
- Aktivně přispívat k úspěchu týmu
Proč se přidat k nám
Práce u nás má smysl – každý den pomáháš lidem získat peníze, na které mají nárok.
Získáš podporu, kvalitní zaškolení a férové ohodnocení.
Tvá odměna se bude skládat z garantovaného fixního platu a navíc z odměn za každý úspěšně uskutečněný telefonický rozhovor bez finančního stropu. Kolik vyděláš, je jen na tobě. Každý den, kdy půjdeš z práce domů, budeš vědět o jakou sumu sis navýšil svou měsíční mzdu.
Pokud se rozhodneš pro práci na živnost, máš výdělek ještě vyšší.
Máme pro tebe připravené školení, kde tě naučíme vše, co potřebuješ vědět.
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Provizi bez stropu (běžný výdělek 35 – 45 000 Kč/měsíc)
- Home office po zaučení
- Pružná pracovní doba
- Online školení a zaškolení – naučíme tě vše potřebné
- Firemní akce a teambuildingy
- Sick days, volno při životních událostech a další benefity
Informace o náboru
Zaujali jsme tě?
Klikni na „Odpovědět na nabídku práce“, pošli nám svůj životopis a ozveme se ti.
Klikni na „Odpovědět na nabídku práce“, pošli nám svůj životopis a ozveme se ti.
Předpokládaný termín ukončení výběrového řízení
14.11.2025 (zbývají ještě 4 dny)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Máš rád/a komunikaci s lidmi a příjemné vystupování
- Mluvíš plynule česky
- Umíš pracovat s počítačem (Word, Outlook, Excel)
- Jsi spolehlivý/á, zodpovědný/á a dokážeš si organizovat práci
- Zkušenost s prodejem nebo zákaznickým servisem výhodou, ne podmínkou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost TJ-Legal, s. r. o. je firma, která poskytuje poradenství a klientský servis slovenským, českým, polským a rumunským klientům pracujícím v zahraničí.
Pomáháme klientům při vrácení daní a jiných příspěvků ze zahraničí v co nejširším možném ohledu. Z důvodu rozšiřovaní porfolia hledáme výjimečné spolupracovníky, kteří jsou ochotni svými dovednostmi a proklientsky orientovaným přístupem pomáhat naplňovat naši misi – individuálním přístupem ke spokojenosti klienta a vizi – stát se mezinárodní konzultační společností v oblasti daní a poradenství založené na odbornosti, inovativním myšlení a nejnovější technologii.
Pomáháme klientům při vrácení daní a jiných příspěvků ze zahraničí v co nejširším možném ohledu. Z důvodu rozšiřovaní porfolia hledáme výjimečné spolupracovníky, kteří jsou ochotni svými dovednostmi a proklientsky orientovaným přístupem pomáhat naplňovat naši misi – individuálním přístupem ke spokojenosti klienta a vizi – stát se mezinárodní konzultační společností v oblasti daní a poradenství založené na odbornosti, inovativním myšlení a nejnovější technologii.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
Kontakt
ID: 5187292
Datum zveřejnění: 5.11.2025
2025-11-05
lokalita: Práce z domu Pozice: Administrativní pracovník, referent, Klientský pracovník, Referent, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: TJ-Legal CZ, s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 24 000 Kč/měsíc