Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Internship pro významnou firmu (Administrativní pracovník)
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
internship, stáž
internship, stáž
Termín nástupu
02.01.2017
02.01.2017
Mzdové podmínky (brutto)
27000
27000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného zákazníka který se pohybuje v odvětví automobilového průmyslu hledáme stážistu.
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Vhodné i pro studenta v posledním ročníku studií nebo čerstvého absolventa, který může pracovat na full time a získat praxi a zkušenosti.
- Praxe v administrativě výhodou
- Pokročilá znalost MS Office
- Aktivní znalost AJ slovem i písmem podmínkou, znalost NJ výhodou
- Flexibilita, schopnost týmové práce, organizační schopnosti, pečlivost, ochota učit se novým věcem
- ŘP sk. B
náplň práce:
o General support of companies department
o Support of 360º Electric
- Key responsibilities:
o Reporting
o Ordering
o Test drive tool maintenance
- Key Tasks
o Keeping reporting up to date
o Preparing presentations, reports
o Support of events organization
o Daily monitoring of the ordering process (vehicle transportation, invoicing, documentation checking)
o Communication with homologation agency, releasing vehicle registration documents
o Maintaining test drive tool
o Handing over the cars for test drives
o Organizing vehicle washing and preparation
o Communication with dealer organization, RHQ in Salzburg, HQ in Munich and business partners
o Support of workshops organization and the meetings
o Data processing
o Researches via publicaly available sources
o Maintaining product catalogues stock
Nabízíme:
• plný úvazek, omezeno na 1,5 roku s možností přestoupení do firmy
• 25 dní dovolena, 15 SD, stravenky, výuka jazyku 60min/týdně AJ nebo NJ/ po zkušební lhůtě
• platové podmínky fixní: 27.000Kc
Nástup: 1.1.2017
Prosím zasílejte svoje životopisy.
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Vhodné i pro studenta v posledním ročníku studií nebo čerstvého absolventa, který může pracovat na full time a získat praxi a zkušenosti.
- Praxe v administrativě výhodou
- Pokročilá znalost MS Office
- Aktivní znalost AJ slovem i písmem podmínkou, znalost NJ výhodou
- Flexibilita, schopnost týmové práce, organizační schopnosti, pečlivost, ochota učit se novým věcem
- ŘP sk. B
náplň práce:
o General support of companies department
o Support of 360º Electric
- Key responsibilities:
o Reporting
o Ordering
o Test drive tool maintenance
- Key Tasks
o Keeping reporting up to date
o Preparing presentations, reports
o Support of events organization
o Daily monitoring of the ordering process (vehicle transportation, invoicing, documentation checking)
o Communication with homologation agency, releasing vehicle registration documents
o Maintaining test drive tool
o Handing over the cars for test drives
o Organizing vehicle washing and preparation
o Communication with dealer organization, RHQ in Salzburg, HQ in Munich and business partners
o Support of workshops organization and the meetings
o Data processing
o Researches via publicaly available sources
o Maintaining product catalogues stock
Nabízíme:
• plný úvazek, omezeno na 1,5 roku s možností přestoupení do firmy
• 25 dní dovolena, 15 SD, stravenky, výuka jazyku 60min/týdně AJ nebo NJ/ po zkušební lhůtě
• platové podmínky fixní: 27.000Kc
Nástup: 1.1.2017
Prosím zasílejte svoje životopisy.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
Automobilová průmysl
Automobilová průmysl
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2821681
Datum zveřejnění: 22.11.2016
2016-11-22
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Trenkwalder a.s.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 27000