HR Asistentka

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Kolbenova 50, Praha - Vysočany, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.06.2017
Mzdové podmínky (brutto)
25 000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Administrativní podpora HR procesů (přístupy zaměstnanců do systémů, pojištění zaměstnanců, benefity, školení, lékařské prohlídky, stravenky, faktury, firemní časopis, škodní události, ...)
• Zodpovědnost za práci v interních HR systémech
• Poskytování poradenství zaměstnancům v rámci svěřené agendy
• Spoluúčast na HR projektech
• Spolupráce v rámci nadnárodního týmu (ČR, SR, Maďarsko)
• Ad hoc úkoly dle potřeb HR oddělení

Jaká jsou naše očekávání od Vás:

• SŠ/VŠ vzdělání
• Zkušenost s administrativní prací, praxe v HR oblasti výhodou
• MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook)
• Pokročilá AJ slovem i písmem
• Základní přehled v Zákoníku práce výhodou
• Dobré komunikační a analytické dovednosti, flexibilita
• Preciznost, spolehlivost, smysl pro detail, odolnost vůči stresu

Co Vám můžeme nabídnout:

• Skvělou příležitost pro osobní, profesní a kariérní rozvoj
• Dynamické a přátelské pracovní prostředí na Praze 9
• Dovolenou navíc, pitný režim na pracovišti
• Stravenky
• Slevy na firemní produkty
• Firemní akce
• Nástup možný ihned – smlouva pod personální agenturou na dobu neurčitou

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Výroba potravin, nápojů a tabákových výrobků

Druhá největší potravinářská firma na světě, která vyrábí a distribuuje nealkoholické nápoje mezinárodních značek

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3076301  Datum zveřejnění: 24.5.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25 000