Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní Asistentka
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.11.2017
01.11.2017
Mzdové podmínky (brutto)
33000- 36000
33000- 36000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Klient:
Pro našeho významného zákazníka nadnárodní společnost hledáme Administrativní asistentku
Vaše náplň práce:
- kompletní podporu teamu, právnímu oddělení a BSS (business system solution)
- organizaci pravidelných management meetingů (včetně psaní meeting minutes), cestování, eventů, konferencí atd.
- reporting a vytváření prezentací
- komunikaci a spolupráci s ostatními odděleními napříč společností
- spolupráci na projektech a ad-hoc úkolech
- administrativní práci se SAPem (tvorba objednávek,…)
Profil kandidáta:
- vysokoškolským či středoškolským vzděláním s maturitou
- výbornou znalostí anglického jazyka
- též výbornou češtinou či sloveštinou
- 3-5 letou praxí na obdobné pozici
- znalostí korporátního prostředí (velkou výhodou ale ne podmínkou)
- znalostí MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- flexibilním a profesionálním přístupem
- výbornou schopností plánovat a organizovat
- odolností vůči stresu
- znalostí SAPu (je pouze výhodou)
Naše nabídka:
- Mobilní telefon a notebook
- Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené; fasování produktů; pitný režim; nákup produktů a firemních reklamních předmětů za zvýhodněné ceny; 2 dny sick day, systém flexibilních benefitů – Kafeterie; příspěvek na penzijní připojištění; stravování v kantýně/příspěvek na stravování; zvýhodněné volání pro rodinné příslušníky; možnost nákupu zaměstnaneckých akcií
- Prostředí s firemní kulturou založenou na otevřenosti, týmové práci a neformálních vztazích
- Uplatnění v mezinárodní společnosti s vybudovanou tradicí a prestižní značkou
- Možnost pracovat na svém osobním a profesním růstu a rozvoji (Talentové programy, rozvojové aktivity)
Pro našeho významného zákazníka nadnárodní společnost hledáme Administrativní asistentku
Vaše náplň práce:
- kompletní podporu teamu, právnímu oddělení a BSS (business system solution)
- organizaci pravidelných management meetingů (včetně psaní meeting minutes), cestování, eventů, konferencí atd.
- reporting a vytváření prezentací
- komunikaci a spolupráci s ostatními odděleními napříč společností
- spolupráci na projektech a ad-hoc úkolech
- administrativní práci se SAPem (tvorba objednávek,…)
Profil kandidáta:
- vysokoškolským či středoškolským vzděláním s maturitou
- výbornou znalostí anglického jazyka
- též výbornou češtinou či sloveštinou
- 3-5 letou praxí na obdobné pozici
- znalostí korporátního prostředí (velkou výhodou ale ne podmínkou)
- znalostí MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- flexibilním a profesionálním přístupem
- výbornou schopností plánovat a organizovat
- odolností vůči stresu
- znalostí SAPu (je pouze výhodou)
Naše nabídka:
- Mobilní telefon a notebook
- Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené; fasování produktů; pitný režim; nákup produktů a firemních reklamních předmětů za zvýhodněné ceny; 2 dny sick day, systém flexibilních benefitů – Kafeterie; příspěvek na penzijní připojištění; stravování v kantýně/příspěvek na stravování; zvýhodněné volání pro rodinné příslušníky; možnost nákupu zaměstnaneckých akcií
- Prostředí s firemní kulturou založenou na otevřenosti, týmové práci a neformálních vztazích
- Uplatnění v mezinárodní společnosti s vybudovanou tradicí a prestižní značkou
- Možnost pracovat na svém osobním a profesním růstu a rozvoji (Talentové programy, rozvojové aktivity)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Výroba potravin, nápojů a tabákových výrobků
Coca Cola
Coca Cola
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3206708
Datum zveřejnění: 5.10.2017
2017-10-05
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Trenkwalder a.s.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 33000- 36000