Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Purkyňova 2121, Nové Město, Praha, Česko
Purkyňova 2121, Nové Město, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.06.2018
01.06.2018
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného zákazníka životní pojišťovnu hledáme uchazeče na pozici:
Administrativní pracovník/ce v oddělení správy pojistných smluv
Vaše náplň práce:
-kontrolovat obdržené písemné dokumenty s elektronicky zpracovanými návrhy a s el. archivem
- mít na starosti evidenci podkladů v produkčním systému
- vkládat data do produkčního systému - interní elektronické aplikace
- třídit obdrženou poštu oddělení a následně vyhledávat složky
- být zodpovědná za kontrolu správnosti zadání elektronicky sjednaných návrhů nového pojištění a souvisejících příloh
Profil kandidáta:
- máte minimálně středoškolské vzdělání
- můžete nabídnout alespoň základní znalost anglického jazyka
- nabízíte znalost MS Office – základní uživatelská znalost PC
- jste pečlivý/á, je Vám vlastní zodpovědnost a spolehlivost
- jste rád/a součástí týmu a užíváte si komunikaci, nebojíte se pracovat a učit se nové věci
- můžete nabídnout praxi v administrativě (není to podmínkou)
Naše nabídka:
-smysluplnou práci a skvělé kolegy, kteří inspirují i dokáží pomoci
-možnost k získání zkušeností z oboru pojišťovnictví a příležitost se toho hodně naučit v zajímavém prostředí -moderní společnosti
-příjemné pracovní prostředí v centru Prahy v kancelářské budově Quadria s vynikající dopravní dostupností
-stravenky, 25 dní dovolené, příspěvek na MHD
Jiné sdělení:
Pokud máte zájem prosím pošlete Váš životopis.
Administrativní pracovník/ce v oddělení správy pojistných smluv
Vaše náplň práce:
-kontrolovat obdržené písemné dokumenty s elektronicky zpracovanými návrhy a s el. archivem
- mít na starosti evidenci podkladů v produkčním systému
- vkládat data do produkčního systému - interní elektronické aplikace
- třídit obdrženou poštu oddělení a následně vyhledávat složky
- být zodpovědná za kontrolu správnosti zadání elektronicky sjednaných návrhů nového pojištění a souvisejících příloh
Profil kandidáta:
- máte minimálně středoškolské vzdělání
- můžete nabídnout alespoň základní znalost anglického jazyka
- nabízíte znalost MS Office – základní uživatelská znalost PC
- jste pečlivý/á, je Vám vlastní zodpovědnost a spolehlivost
- jste rád/a součástí týmu a užíváte si komunikaci, nebojíte se pracovat a učit se nové věci
- můžete nabídnout praxi v administrativě (není to podmínkou)
Naše nabídka:
-smysluplnou práci a skvělé kolegy, kteří inspirují i dokáží pomoci
-možnost k získání zkušeností z oboru pojišťovnictví a příležitost se toho hodně naučit v zajímavém prostředí -moderní společnosti
-příjemné pracovní prostředí v centru Prahy v kancelářské budově Quadria s vynikající dopravní dostupností
-stravenky, 25 dní dovolené, příspěvek na MHD
Jiné sdělení:
Pokud máte zájem prosím pošlete Váš životopis.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění
Životní pojišťovna
Životní pojišťovna
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začátečník (A2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3226997
Datum zveřejnění: 15.5.2018
2018-05-15
lokalita: Purkyňova 2121, Nové Město, Praha, Česko Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Trenkwalder a.s.