Administrativní pracovník

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Purkyňova 2121, Nové Město, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.06.2018

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho významného zákazníka životní pojišťovnu hledáme uchazeče na pozici:
Administrativní pracovník/ce v oddělení správy pojistných smluv
Vaše náplň práce:

-kontrolovat obdržené písemné dokumenty s elektronicky zpracovanými návrhy a s el. archivem
- mít na starosti evidenci podkladů v produkčním systému
- vkládat data do produkčního systému - interní elektronické aplikace
- třídit obdrženou poštu oddělení a následně vyhledávat složky
- být zodpovědná za kontrolu správnosti zadání elektronicky sjednaných návrhů nového pojištění a souvisejících příloh
Profil kandidáta:
- máte minimálně středoškolské vzdělání
- můžete nabídnout alespoň základní znalost anglického jazyka
- nabízíte znalost MS Office – základní uživatelská znalost PC
- jste pečlivý/á, je Vám vlastní zodpovědnost a spolehlivost
- jste rád/a součástí týmu a užíváte si komunikaci, nebojíte se pracovat a učit se nové věci
- můžete nabídnout praxi v administrativě (není to podmínkou)

Naše nabídka:
-smysluplnou práci a skvělé kolegy, kteří inspirují i dokáží pomoci
-možnost k získání zkušeností z oboru pojišťovnictví a příležitost se toho hodně naučit v zajímavém prostředí -moderní společnosti
-příjemné pracovní prostředí v centru Prahy v kancelářské budově Quadria s vynikající dopravní dostupností
-stravenky, 25 dní dovolené, příspěvek na MHD

Jiné sdělení:
Pokud máte zájem prosím pošlete Váš životopis.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění

Životní pojišťovna

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začátečník (A2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3226997  Datum zveřejnění: 15.5.2018