Vedoucí nákupního týmu

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Co budete dělat?

• vytvářet nákupní strategii a dlouhodobé plány nákupního oddělení
• zodpovídat za produktový a komoditní vývoj – rozvoj dodavatelů a nových produktů
• vést strategické jednání se zahraničními partnery
• rozvíjet vztahy s klíčovými dodavateli, např. vyjednávat platební podmínky
• úzce spolupracovat s týmem středního managementu (nákup a obchod)
• řešit a spolupracovat na projektech napříč celou firmou
• vést menší tým (5-10 nákupčích - motivace, hodnocení výkonu…)
• zadávat a kontrolovat plnění úkolů jednotlivých nákupčích
• zajišťovat dodržování interních směrnic a pravidel
• schvalovat objednávky a faktury v interním IS

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co nabízíme?

• stabilní zaměstnání ve firmě s 25 letou tradicí
• příjemné pracovní prostředí a neformální firemní kulturu
• flexibilní pracovní dobu
• vzdělávání včetně jazykových kurzů (angličtina a němčina)
• po roce týden dovolené navíc (25 dní) a sick days
• v případě Vašeho spoření příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
• cestovní pojištění do zahraničí pro zaměstnance
• práci, jejíž výsledky uvidíte – věříme, že jste s našimi produkty již setkali

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Reklama a průzkum trhu

Pro svého klienta, silnou a stabilní společnost, působící v oblasti marketingu, hledám vhodného kandidáta na pozici:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Co očekáváme?

• zkušenost s vedením týmu, manažerské dovednosti a kompetence
• víceletou praxi na manažerské pozici v nákupu, nebo obchodu
• anglický jazyk na profesionální úrovni
• dobrou práci s PC (Outlook, Word, Excel)
• výborné komunikační dovednosti, protože jste neustále v kontaktu s kolegy a dodavateli
• logické uvažování – naše zakázky jsou komplexní
• a také dobrou organizaci práce a pečlivost – musíte zpracovat spoustu informací
• řidičský průkaz „B“

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3261370  Datum zveřejnění: 3.4.2018