Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Vedoucí nákupního týmu
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co budete dělat?
• vytvářet nákupní strategii a dlouhodobé plány nákupního oddělení
• zodpovídat za produktový a komoditní vývoj – rozvoj dodavatelů a nových produktů
• vést strategické jednání se zahraničními partnery
• rozvíjet vztahy s klíčovými dodavateli, např. vyjednávat platební podmínky
• úzce spolupracovat s týmem středního managementu (nákup a obchod)
• řešit a spolupracovat na projektech napříč celou firmou
• vést menší tým (5-10 nákupčích - motivace, hodnocení výkonu…)
• zadávat a kontrolovat plnění úkolů jednotlivých nákupčích
• zajišťovat dodržování interních směrnic a pravidel
• schvalovat objednávky a faktury v interním IS
• vytvářet nákupní strategii a dlouhodobé plány nákupního oddělení
• zodpovídat za produktový a komoditní vývoj – rozvoj dodavatelů a nových produktů
• vést strategické jednání se zahraničními partnery
• rozvíjet vztahy s klíčovými dodavateli, např. vyjednávat platební podmínky
• úzce spolupracovat s týmem středního managementu (nákup a obchod)
• řešit a spolupracovat na projektech napříč celou firmou
• vést menší tým (5-10 nákupčích - motivace, hodnocení výkonu…)
• zadávat a kontrolovat plnění úkolů jednotlivých nákupčích
• zajišťovat dodržování interních směrnic a pravidel
• schvalovat objednávky a faktury v interním IS
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co nabízíme?
• stabilní zaměstnání ve firmě s 25 letou tradicí
• příjemné pracovní prostředí a neformální firemní kulturu
• flexibilní pracovní dobu
• vzdělávání včetně jazykových kurzů (angličtina a němčina)
• po roce týden dovolené navíc (25 dní) a sick days
• v případě Vašeho spoření příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
• cestovní pojištění do zahraničí pro zaměstnance
• práci, jejíž výsledky uvidíte – věříme, že jste s našimi produkty již setkali
• stabilní zaměstnání ve firmě s 25 letou tradicí
• příjemné pracovní prostředí a neformální firemní kulturu
• flexibilní pracovní dobu
• vzdělávání včetně jazykových kurzů (angličtina a němčina)
• po roce týden dovolené navíc (25 dní) a sick days
• v případě Vašeho spoření příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
• cestovní pojištění do zahraničí pro zaměstnance
• práci, jejíž výsledky uvidíte – věříme, že jste s našimi produkty již setkali
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Reklama a průzkum trhu
Pro svého klienta, silnou a stabilní společnost, působící v oblasti marketingu, hledám vhodného kandidáta na pozici:
Pro svého klienta, silnou a stabilní společnost, působící v oblasti marketingu, hledám vhodného kandidáta na pozici:
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co očekáváme?
• zkušenost s vedením týmu, manažerské dovednosti a kompetence
• víceletou praxi na manažerské pozici v nákupu, nebo obchodu
• anglický jazyk na profesionální úrovni
• dobrou práci s PC (Outlook, Word, Excel)
• výborné komunikační dovednosti, protože jste neustále v kontaktu s kolegy a dodavateli
• logické uvažování – naše zakázky jsou komplexní
• a také dobrou organizaci práce a pečlivost – musíte zpracovat spoustu informací
• řidičský průkaz „B“
• zkušenost s vedením týmu, manažerské dovednosti a kompetence
• víceletou praxi na manažerské pozici v nákupu, nebo obchodu
• anglický jazyk na profesionální úrovni
• dobrou práci s PC (Outlook, Word, Excel)
• výborné komunikační dovednosti, protože jste neustále v kontaktu s kolegy a dodavateli
• logické uvažování – naše zakázky jsou komplexní
• a také dobrou organizaci práce a pečlivost – musíte zpracovat spoustu informací
• řidičský průkaz „B“
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3261370
Datum zveřejnění: 3.4.2018
2018-04-03
lokalita: Brno - město Pozice: Vedoucí nákupu Společnost: Trenkwalder a.s.