Administrativní pracovník - kompletace nabídek

Vaše náplň práce:
> administrativní zpracování dokumentace pro účast ve veřejných zakázkách dle Zákona č. 134/2016 Sb. o veřejných zakázkách
> administrativa spojená s evidováním obchodních případů od nabídek, přes kupní smlouvy, až po objednávky zboží v zahraničí a vystavování faktur, dohled nad realizací zakázek a plnění termínů dodávek
> administrace spojená s realizací stavby (poptávky, vyhodnocení, výběr dodavatele, fakturace, objednávky)
> administrativní podpora spojená s fungováním společnosti

Požadujeme:
> pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, aj.) podmínkou
> praxe na pozici administrativního pracovníka min.2 roky podmínkou
> samostatnost, spolehlivost, schopnost týmové práce
> orientace v právních předpisech výhodou
> praxe a orientace v problematice veřejných zakázek (Zákon o VZ č.134/2016 Sb) výhodou
> praxe ve stavebním průmyslu výhodou
> středoškolské vzdělání program veřejnoprávní činnost výhodou
> vysokoškolské vzdělání v oboru veřejná správa, právo, nebo pozemní stavby výhodou

Nabízíme:
> práci a zázemí ve stabilní společnosti
> příležitost k seberealizaci, možnost osobního rozvoje
> motivující mzdové ohodnocení
> pracoviště v moderním sídle společnosti v oddělených kancelářích (nikoliv open-space)
> stravné v maximální výši, mobilní telefon, firemní akce, dovolená 4 týdny, zdravotní volno, příspěvek na životní, nebo důchodové pojištění a další bonusy.
> mzda 24.000 – 30.000,- Kč hrubého (po zapracování dle individuální domluvy)
Nástup: ihned
Místo práce: Plzeň

Místo práce: Plzeň - město

Ref. č.: VYSSPA16



Trenkwalder a.s.
Pražská 84/15
30100 Plzeň
http://www.trenkwalder.cz

Kontaktní osoba: Gabriela Fialová, DiS.
Tel.: +420 724 902 405
E-mail: poslat životopis
ID: 3282405   Datum zveřejnění: 9.1.2018