Mzdová účetní

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Náplň práce:
• Příprava výplat zaměstnanců včetně výpočtu daní, sociálního a zdravotního pojištění a dalších nutných údajů.
• Zodpovědnost za správnost výpočtů mezd, daní a pojistného.
• Vytváření analýz mzdových nákladů a rozpočtů v oblasti mezd.
• Vydávání potvrzení zaměstnancům o dosaženém příjmu.
• Provádění ročního zúčtování daně z příjmu.
• Komunikace s úřady, zdravotními pojišťovnami a správou sociálního zabezpečení.
• Sledování legislativních změn, týkajících se problematiky sociálního a zdravotního pojištění, daně z příjmu, výplaty nemocenských dávek.
• Příprava pravidelných měsíčních zpráv o mzdách, přesčasech a dovolené.
• Příprava smluv a dalších dokumentů týkajících se pracovněprávních vztahů.
• Zajišťování nástupů a ukončování pracovních poměrů.
• Vedení personální evidence všech zaměstnanců.

Požadavky:
• Praxe minimálně 2 roky
• Samostatnost při zpracovávání mezd
• Přehled v personální a mzdové politice
• Spolehlivost, pečlivost, bezúhonnost
• Výborná znalost práce s PC (Word, Excel, E-mailový klient)
• Znalost anglického jazyka A2
• Aktivní řidič

Nabízíme:
• příjemné pracovní prostředí a stabilní zaměstnání ve firmě s 25letou tradicí
• flexibilní pracovní dobu
• vzdělávání včetně jazykových kurzů (angličtina a němčina)
• 25 dnů dovolené po roce a sick days
• penzijní nebo životní připojištění a cestovní pojištění do zahraničí pro zaměstnance

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Reklama a průzkum trhu

Pro svého klienta, silnou a stabilní společnost působící v oblasti marketingu, hledám vhodného kandidáta na pozici:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3299730  Datum zveřejnění: 3.4.2018