Key Account Manager pro SK a HU

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Bratislava, Bratislavský kraj, Trenčianský kraj, Nitranský kraj, Okres Nové Mesto nad Váhom, Okres Dunajská Streda, Okres Senica, Okres Nové Zámky, Okres Topoľčany
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
09.03.2018
Mzdové podmínky (brutto)
2000 eur

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Na této pozici budete odpovědný za:

• péči o vybrané zákazníky z řad Retailu
• obchodní aktivity zaměřené hlavně na nové akvizice na trhu v Retailu
• Aktivně zjišťovat situaci na trhu v přiděleném segmentu
• Aktivně zjišťovat konkurenční postavení společnosti v rámci přidělených segmentů
• Vyhledávat a tipovat potenciální zákazníky včetně informací o konkurenčních dodavatelích u těchto zákazníků
• Vést aktivní jednání s potenciálními a stávajícími zákazníky, analyzovat jejich potřeby jak v krátkodobém tak dlouhodobém horizontu
• Uzavírat smluvní vztahy se zákazníky v rámci svých oprávnění
• Aktivně zjišťovat spokojenost a stav zákazníků, hlídat dodržování dohodnutých obchodních podmínek na uzavřených objednávkách a projektech
• Vytvářet nabídky, spolupracovat na projektech, generovat objednávky zboží v rámci CRM systému
• Aktivně nabízet a prezentovat produkty společnosti v rámci přidělených segmentů včetně aktivní osobní účasti na seminářích
• Aktivně využívat CRM systém pro evidenci stávajících a potenciálních zákazníků, evidenci aktivit, tvorbu nabídek, předávání Crossleadsů v rámci jednotlivých procesů
• Spolupracovat na přípravě obchodního a marketingového plánu a strategie na další rok
• Účastnit se odborných školení členů obchodního týmu
Hledáme osobnost:
Obchodní zkušenost v oblasti Maloobchodního trhu se zaměřením na IT zařízení. Osobnost s proaktivním přístupem, dobrými komunikačními a prezentačními dovednostmi, pozitivním vztahem k technice a IT, samostatnou, cílevědomou

Požadujeme:
• SŠ/VŠ vzdělání technického směru
• znalost a orientace v oblasti maloobchodu se zaměřením na technický produkt (IT, průmyslová automatizace..)
• samostatnost a zodpovědnost
• kreativní myšlení
• aktivní znalost PC - MS Office
• komunikativní znalost SJ, MJ, (AJ základy)
• ŘP skupiny B
• lokalita SK západ popřípadě Maďarsko poblíž západního SK

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:
- Fixní plat cca 2000 eur + provizní složka
- Práci v mezinárodní, dynamicky se rozvíjející společnosti
- Kreativní spolupráci s důrazem na participaci při tvorbě strategií a obchodních nástrojů
- Odborná školení
- Motivující finanční ohodnocení se zaměřením na výkonnostní parametry
- Možnost dalšího vzdělávání a kariérního růstu
- Služební vozidlo (i pro soukromé použití), Notebook, mobilní telefon,
- Příspěvek na životní/důchodové pojištění
- Příspěvek na jazykové vzdělání
- 5 dnů Sick days
- Nadstandardní lékařská péče
- Výhodné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Pro světového leadera v průmyslové automatizaci hledáme vhodného uchazeče/ku na pozici KEY ACCOUNT MANAGERA (Retail) pro region západního Slovenska a malé části Maďarska.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

Průmyslová automatizace, IT

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Maďarský jazyk - Expert (C2)

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

2

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3331585  Datum zveřejnění: 9.3.2018  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 2000 eur