Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník administrativy
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Plzeň - město
Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30000-40000
30000-40000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vaše náplň práce:
> podklady a příprava rozpočtu do výběrových řízení
> příprava podkladů pro realizaci staveb, fakturaci, objednávky
> příprava smluv o dílo, harmonogramů staveb
> administrativní vedení a dohled nad realizací staveb
> komunikace se stavbyvedoucími, občasná účast na kontrolních dnech
> odpovědnost za vedení přidělené zakázky
Požadujeme:
> minimální dosažené vzdělání Bc. stavebního zaměření nebo praxe na obdobné pozici ve stavebnictví
> velmi dobrá znalost MS Office podmínkou
> základní orientace v rozpočtovém programu
> znalost výkresové dokumentace
> zkušenosti s kontrolou projektové dokumentace a cenových výměr
> týmová spolupráce, zodpovědnost, logické uvažování, schopnost samostatného rozhodování
> řidičské oprávnění sk. B
Nabízíme:
> práci a zázemí ve stabilní společnosti
> zaškolení a odpovídající podporu pro výkon práce
> příležitost k seberealizaci, možnost osobního rozvoje, možnost studijního volna
> 5týdnů dovolené, 3dny sick day
> stravné v maximální výši, mobilní telefon, firemní akce, příspěvek na pojištění, vzdělávací kurzy, školení, program „Pro zdraví“ (bio mošty, bio mléko, ovoce, ortopedická obuv), občerstvení na pracovišti (káva, čaj, džus, cola, voda aj.) a další ..
> nástupní hrubá mzda 30.000 – 40.000,-Kč, + roční bonusy vycházející z hospodářského výsledku firmy ve výši až 100 000Kč
Nástup: ihned
Místo práce: Plzeň, Skladová 6
> podklady a příprava rozpočtu do výběrových řízení
> příprava podkladů pro realizaci staveb, fakturaci, objednávky
> příprava smluv o dílo, harmonogramů staveb
> administrativní vedení a dohled nad realizací staveb
> komunikace se stavbyvedoucími, občasná účast na kontrolních dnech
> odpovědnost za vedení přidělené zakázky
Požadujeme:
> minimální dosažené vzdělání Bc. stavebního zaměření nebo praxe na obdobné pozici ve stavebnictví
> velmi dobrá znalost MS Office podmínkou
> základní orientace v rozpočtovém programu
> znalost výkresové dokumentace
> zkušenosti s kontrolou projektové dokumentace a cenových výměr
> týmová spolupráce, zodpovědnost, logické uvažování, schopnost samostatného rozhodování
> řidičské oprávnění sk. B
Nabízíme:
> práci a zázemí ve stabilní společnosti
> zaškolení a odpovídající podporu pro výkon práce
> příležitost k seberealizaci, možnost osobního rozvoje, možnost studijního volna
> 5týdnů dovolené, 3dny sick day
> stravné v maximální výši, mobilní telefon, firemní akce, příspěvek na pojištění, vzdělávací kurzy, školení, program „Pro zdraví“ (bio mošty, bio mléko, ovoce, ortopedická obuv), občerstvení na pracovišti (káva, čaj, džus, cola, voda aj.) a další ..
> nástupní hrubá mzda 30.000 – 40.000,-Kč, + roční bonusy vycházející z hospodářského výsledku firmy ve výši až 100 000Kč
Nástup: ihned
Místo práce: Plzeň, Skladová 6
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Stavební průmysl
Pro našeho klienta, společnost VYSSPA Sports Technology s.r.o., dodavatel specializovaných sportovních staveb (atletické dráhy, fotbalové hřiště apod.), hledáme vhodného kandidáta / tku na pozici:
Pro našeho klienta, společnost VYSSPA Sports Technology s.r.o., dodavatel specializovaných sportovních staveb (atletické dráhy, fotbalové hřiště apod.), hledáme vhodného kandidáta / tku na pozici:
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
Vzdělání v oboru
stavební
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3339329
Datum zveřejnění: 19.3.2018
2018-03-19
lokalita: Plzeň - město Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Trenkwalder a.s.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30000-40000