Společnost s dlouholetou tradicí zabývající se zahraničím obchodem hledá posilu do svého týmu.

Asistent/ka ředitele

  • administrativní zajištění chodu sekretariátu společnosti a provozu
  • vyřizování pošty, mailů a telefonátů
  • zpracování obchodní korespondence, smluv, překlady
  • zajišťování letenek, víz a hotelů
  • zodpovědnost za přidělené oblasti
  • plnění operativních úkolů


Profil uchazeče:
  • min. SŠ vzdělání, příp. VŠ
  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • aktivní znalost AJ podmínkou (slovem i písmem), další jazyk výhodou (zejména RJ)
  • znalost obchodní korespondence v ČJ a AJ
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel)
  • komunikativnost, flexibilita, příjemné vystupování, diskrétnost
  • schopnost se rozhodovat, samostatnost, spolehlivost, pečlivost


Naše nabídka:
  • zajímavá, pestrá práce v oblasti zahraničního obchodu
  • možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
  • stabilní zázemí malé firmy, příjemný kolektiv
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • dobré finanční ohodnocení
  • nástup možný ihned
  • místo práce Ostrava (centrum)


Další sdělení:
Pokud Vás tato pozice zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu v ČJ a AJ elektronicky na [email protected] Děkujeme.

Místo práce: Ostrava, Česko

Ref. č.: TRKCZ 20815



ID: 3473833   Datum zveřejnění: 20.8.2018