Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Obchodník s AJ/ technický prodej (1600 – 2000,- EUR + bonusy), OSVČ
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Bratislavský kraj (Práce vyžaduje cestování)
Bratislavský kraj (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
živnost
živnost
Termín nástupu
01.01.2019
01.01.2019
Mzdové podmínky (brutto)
1600-2000,-EUR
1600-2000,-EUR
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Lokalita pracoviště:
Slovensko (ideálně Bratislava), práce formou home office, spolupráce na IČO
Náplň práce:
- péče o stávající klienty ve SR, případné akvizice nových
- kompletní vedení obchodních případů na celém území Slovenska
- spolupráce s českou centrálou
- zodpovědnost za zpracování objednávky
- příprava nabídek pro klienta včetně technického poradenství
- spolupráce s výrobou, účast a reprezentace na veletrzích
- řešení nestandardních situací, stížností zákazníků a reklamací
- pravidelný reporting v AJ
Vaše kvalifikace:
- min. SŠ vzdělání (strojírenství nebo chemický obor výhodou)
- obchodní praxe min.5 let
- praxe v prodeji technických výrobků (či nářadí, obalů, kancelářských potřeb) výhodou
- AJ – aktivní znalost
- znalost MS Office
- výborné komunikační a organizační dovednosti, schopnost samostatné práce, spolehlivost
- ŘP sk. B
Naše nabídka:
- spolupráce na živnostenský list
- zajímavé finanční ohodnocení – fixní mzda + bonusy + 13. mzda
- silná podpora od české pobočky i zahraničního vlastníka
- předání potřebného know-how a zavedených klientů
- prostor pro vlastní seberealizaci a osobní růst
- zajímavá, samostatná a kreativní práce
- nástup možný ihned nebo dle dohody
Slovensko (ideálně Bratislava), práce formou home office, spolupráce na IČO
Náplň práce:
- péče o stávající klienty ve SR, případné akvizice nových
- kompletní vedení obchodních případů na celém území Slovenska
- spolupráce s českou centrálou
- zodpovědnost za zpracování objednávky
- příprava nabídek pro klienta včetně technického poradenství
- spolupráce s výrobou, účast a reprezentace na veletrzích
- řešení nestandardních situací, stížností zákazníků a reklamací
- pravidelný reporting v AJ
Vaše kvalifikace:
- min. SŠ vzdělání (strojírenství nebo chemický obor výhodou)
- obchodní praxe min.5 let
- praxe v prodeji technických výrobků (či nářadí, obalů, kancelářských potřeb) výhodou
- AJ – aktivní znalost
- znalost MS Office
- výborné komunikační a organizační dovednosti, schopnost samostatné práce, spolehlivost
- ŘP sk. B
Naše nabídka:
- spolupráce na živnostenský list
- zajímavé finanční ohodnocení – fixní mzda + bonusy + 13. mzda
- silná podpora od české pobočky i zahraničního vlastníka
- předání potřebného know-how a zavedených klientů
- prostor pro vlastní seberealizaci a osobní růst
- zajímavá, samostatná a kreativní práce
- nástup možný ihned nebo dle dohody
Informace o náboru
Zašlete mi prosím Váš životopis v ČJ / AJ a motivační dopis cílený přímo na tuto pozici. Více detailů případně ráda sdělím na kontaktu – 730 526 120.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Textilní, oděvní, kožedělná výroba
Příležitost v oblasti obchodu české úspěšné rodinné společnosti, která je významným hráčem v oblasti výroby a distribuce ochranných pracovních prostředků. Pokud Vás láká práce v nadnárodní společnosti a přeci v prostředí rodinné firmy, kde vládne příjemná pracovní atmosféra, tak je toto přesně nabídka pro Vás.
Příležitost v oblasti obchodu české úspěšné rodinné společnosti, která je významným hráčem v oblasti výroby a distribuce ochranných pracovních prostředků. Pokud Vás láká práce v nadnárodní společnosti a přeci v prostředí rodinné firmy, kde vládne příjemná pracovní atmosféra, tak je toto přesně nabídka pro Vás.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
min. SŠ vzdělání (strojírenství nebo chemický obor výhodou)
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
5
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3501924
Datum zveřejnění: 29.10.2018
2018-10-29
lokalita: Bratislavský kraj (Práce vyžaduje cestování) Pozice: Account manager, Key account manager, Obchodní manažer, Obchodní zástupce Společnost: Trenkwalder a.s.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 1600-2000,-EUR