HR specialista

Náplň práce:
•Vedení personální agendy (potvrzení; dotazy; školení pracovního řádu, cafeterie, docházkového systému, systému odměňování; zpracování neschopenek atd.)
•Vyřizování pracovně právních záležitostí souvisejících se vznikem, změnou a ukončením pracovního poměru, včetně agenturního zaměstnávání
•Správa dat v HR systému
•Příprava a odeslání uzavřené docházky pro zpracování mezd a následné korekce
•Správa HR archivu, osobních složek zaměstnanců a dalších dokumentů.
•Poradenská a podpůrná činnost pro vedoucí zaměstnance.

Požadujeme
•SŠ nebo VŠ vzdělání
•Praxe v oblasti HR alespoň 2 roky podmínkou
•Dobrá znalost pracovního práva a související legislativy podmínkou
•Prezentační schopnosti a dovednosti
•Proaktivní přístup, odpovědnost, samostatnost, pečlivost, komunikativnost
•Velmi dobrá znalost práce na PC, především MS Office (Excel, Word, Power Point)
•ŘP skup. B
•Komunikativní znalost anglického jazyka


Co nabízíme:
•Příjemné pracovní prostředí
•Motivující finanční ohodnocení
•Zaměstnanecké benefity
•5 týdnů dovolené
•Příspěvek na důchod. Pojištění
•Příspěvek na stravování ve formě stravenek
•Flexipass v hodnotě 700 Kč/měsíc

Místo práce: Okres Třebíč, Česko



ID: 3589538   Datum zveřejnění: 30.1.2019