Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Správce areálu-facility management
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Plzeň, Česko
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 - 45 000 Kč/měsíc
35 000 - 45 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vaše náplň práce:
> zajištění hospodárného a efektivního fungování provozního areálu o velikosti 70.000 m2 v Plzni (areál Skladová 6, areál Železniční 7)
> vyhledávání a správa nájemníků areálu
> správa budov a skladů
> zajištění ochrany objektů, zajištění úklidu budov
> zajištění údržby budov a pozemků
> tvorba, plnění a vyhodnocování splnění stanovených cílů
> zodpovědnost za dosažení stanovených cílů
> poptání oprav a vyhodnocení nejlepších nabídek, dohled nad realizací oprav a provozu
Požadujeme:
> prokazatelné zkušenosti na dané či obdobné pozici min. 2 roky
> vzdělání technického směru výhodou
> znalost programu Excel na velmi dobré úrovni pro dohled nad evidencemi
> spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost
> orientaci na cíl a výsledek u zadaných úkolů
> schopnost aktivně řešit vzniklé problémy
> schopnost efektivního plánování a organizace práce
> odolnost proti stresu
> časová flexibilita
> platná vyhláška č. 50/1978 Sb. výhodou
> řidičské oprávnění sk. B
Nabízíme:
> možnost spolupráce na pracovní smlouvu, živnostenský list, DPP
> zázemí stabilní společnosti, precizní zaučující program, podpora administrativy
> příležitosti pro seberealizaci
> motivující mzdové ohodnocení
> příspěvek na stravování, firemní akce, příspěvek na pojištění, mnoho dalších benefitů
> mobilní telefon, automobil k užívání
> mzda 35 000 - 45 000,- Kč + motivační ohodnocení kvality provedené práce
> + roční prémie vycházející z ekonomického výsledku firmy (1-3násobek mzdy)
Po zapracování individuální domluva.
Nástup: ihned
> zajištění hospodárného a efektivního fungování provozního areálu o velikosti 70.000 m2 v Plzni (areál Skladová 6, areál Železniční 7)
> vyhledávání a správa nájemníků areálu
> správa budov a skladů
> zajištění ochrany objektů, zajištění úklidu budov
> zajištění údržby budov a pozemků
> tvorba, plnění a vyhodnocování splnění stanovených cílů
> zodpovědnost za dosažení stanovených cílů
> poptání oprav a vyhodnocení nejlepších nabídek, dohled nad realizací oprav a provozu
Požadujeme:
> prokazatelné zkušenosti na dané či obdobné pozici min. 2 roky
> vzdělání technického směru výhodou
> znalost programu Excel na velmi dobré úrovni pro dohled nad evidencemi
> spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost
> orientaci na cíl a výsledek u zadaných úkolů
> schopnost aktivně řešit vzniklé problémy
> schopnost efektivního plánování a organizace práce
> odolnost proti stresu
> časová flexibilita
> platná vyhláška č. 50/1978 Sb. výhodou
> řidičské oprávnění sk. B
Nabízíme:
> možnost spolupráce na pracovní smlouvu, živnostenský list, DPP
> zázemí stabilní společnosti, precizní zaučující program, podpora administrativy
> příležitosti pro seberealizaci
> motivující mzdové ohodnocení
> příspěvek na stravování, firemní akce, příspěvek na pojištění, mnoho dalších benefitů
> mobilní telefon, automobil k užívání
> mzda 35 000 - 45 000,- Kč + motivační ohodnocení kvality provedené práce
> + roční prémie vycházející z ekonomického výsledku firmy (1-3násobek mzdy)
Po zapracování individuální domluva.
Nástup: ihned
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Stavební průmysl
Pro našeho klienta, společnost VYSSPA Sports Technology s.r.o., dodavatel specializovaných sportovních staveb (atletické dráhy, fotbalové hřiště apod.), hledáme vhodného kandidáta / tku na pozici:
Pro našeho klienta, společnost VYSSPA Sports Technology s.r.o., dodavatel specializovaných sportovních staveb (atletické dráhy, fotbalové hřiště apod.), hledáme vhodného kandidáta / tku na pozici:
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3636994
Datum zveřejnění: 4.4.2019
2019-04-04
lokalita: Plzeň - město Pozice: Facility manager, Správce budov Společnost: Trenkwalder a.s.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 35 000 - 45 000 Kč/měsíc