Vedoucí týmu zákaznického servisu

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Brno-venkov, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Náplní práce
kompletní zpracování zakázek (příjem objednávek, ujasnění požadavků zákazníků a hledání alternativních řešení z pohledu výrobních možností)
zadání zakázek do systému
rezervace materiálu a termínů výroby
potvrzení zakázky, dohled nad jejím dodáním a řešení případných problémů.
tvorba cenových nabídek a jejich kalkulace,
podpora obchodního týmu a péče o zákazníky (především v Polsku, Česku, Německu a Rakousku)

Požadujeme:
zkušenosti s vedením týmu a jednání se zákazníky
znalost technologických postupů a procesů v polygrafickém průmyslu
velmi dobrá znalost německého jazyka
zákaznicky orientovaný přístup
zodpovědnost, flexibilita a pozitivní přístup k práci

Nabízíme:
Zajímavou práci a motivující mzdové ohodnocení
Podporu při zapracování a získávání potřebných znalostí a zkušeností
Příjemné pracovní prostředí
Jazykové kurzy
Příspěvek na dojíždění a penzijní pojištění
Dotované závodní stravování, dotované nápojové a občerstvovací automaty
Firemní akce
Místo výkonu práce Brno – venkov

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Polygrafický průmysl, tiskárny

Pro svého klienta, nevýrobní zahraniční společnost, hledám vhodného kandidáta/ku na pozici:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Vzdělání v oboru

polygrafie

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3672722  Datum zveřejnění: 20.5.2019