Stabilní obchodní společnost s mezinárodním přesahem a dlouholetou tradicí uvítá mezi sebe novou kolegyni nebo kolegu do administrativy.

Asistentka ředitele s AJ

Hovoříte anglicky a máte praxi v administrativě? Zvládáte si zorganizovat své úkoly, a přitom řešit běžnou operativu spojenou s provozem firmy? Pak hledáme právě Vás – dejte o sobě vědět!

Vaše náplň práce:
  • komplexní zajištění administrativy celé společnosti včetně sekretariátu
  • operativní vyřizování pošty, mailů a telefonátů
  • zpracování obchodní korespondence (smlouvy, překlady)
  • zajišťování letenek, víz a hotelů
  • plnění operativních úkolů spojených s vedením společnosti, s provozem firmy a spolupráce s kolegy

Profil kandidáta:
  • plynulá znalost jazyka anglického (slovem i písmem, úroveň C1)
  • praxe na obdobné pozici v administrativě, na sekretariátu
  • výhodou jazyk ruský
  • znalosti obchodní korespondence v ČJ a AJ
  • znalost programů MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • komunikativnost, flexibilita, příjemné vystupování, diskrétnost
  • schopnost se rozhodovat, samostatnost, pečlivost

Naše nabídka:
  • pestré pracovní úkoly v oblasti zahraničního obchodu
  • možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
  • stabilní zázemí menší společnosti, přátelský kolektiv
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • dobré finanční ohodnocení
  • nástup možný ihned
  • kanceláře Ostrava (centrum)

Jiné sdělení:
Těšíme se na Váš strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce. Pokud připojíte i pár úvodních slov nebo motivační dopis, o to více na Vás budeme těšit při dalším jednání.

Místo práce: Ostrava, Česko

Ref. č.: TRKCZ 22440



Trenkwalder a.s.
Sokolská 22
779 00 Olomouc
http://www.trenkwalder.cz

Kontaktní osoba: Markéta Burešová, DiS.
Tel.: 724 501 667
E-mail:
ID: 3686017   Datum zveřejnění: 4.6.2019