Senior účetní

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Jihomoravský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • Zajišťování ekonomických informací pro potřeby řízení a operativního a strategického rozhodování
  • Aktivní spolupráce při nastavení a změnách účetního systému společnosti
  • Vedení účetnictví, kontrola zůstatků a správnosti účtování včetně účtování vybraných oblastí
  • Zpracování účetní závěrky (měsíční, roční) - příprava podkladů pro auditory
  • Účtování majetku včetně opravných položek, změn, výpočet odpisů (plány odpisů) atd.+ zodpovědnost za Inventury majetku
  • Řešení daňových povinností - DPH (kontrola, zúčtování, přiznání k DPH), silniční daně,
  • srážkové daně z úroků, daně z nemovitostí, vrácení daně z jiného členského státu
  • Vedení týmu 2-3 účetních
  • Komunikace s auditory, daňovými poradci, bankami, dodavateli, faktoringovou společností, celním deklarantem, finančním úřadem,...

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • 25 dní dovolené
  • Zázemí zahraniční perspektivní společnosti
  • Pracoviště v Brně, přátelský kolektiv
  • Atraktivní mzdové ohodnocení, benefity

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Nadia Šimková
J.Babáka 2733/11 (budová H) Brno 61200
Mobil: +420734179130
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Brněnská pobočka mezinárodní výrobní společnosti hledá do svého týmu novou posilu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Počet let praxe

1

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • min. SŠ vzdělání ekonomického směru
  • Zkušenosti v oboru ideálně 3 roky a více
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Velmi dobrá znalost práce na PC (Práce v systému AX - výhodou)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3701662  Datum zveřejnění: 24.6.2019  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: Dohodou