Vedoucí kanceláře

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Náš významný klient, mezinárodní společnost podnikající v oblasti informačních technologií, hledá do svého týmu vhodné kandidáty na pozici Vedoucí kanceláře.

Vaše náplň práce

  • koordinace kancelářských aktivit a činností
  • zajišťování pracovních cest zaměstnanců
  • plánování pracovních schůzek a jednání pro vrcholový management, přijímání návštěv
  • vedení písemné korespondence a telefonických hovorů, asistence kolegům v případě potřeby
  • dohled nad fondem kancelářských potřeb
  • výdej stravenek, vedení agendy výdajů zaměstnanců
  • dohled nad pronájmy SIM/fakturace a vypořádávání pohledávek

Váš profil

  • vzdělání v oboru administrace zakončené maturitou nebo bakalářskou zkouškou
  • minimálně 1 rok zkušeností s prací na obdobné pozici
  • znalost MS office
  • dobrá znalost angličtiny
  • vynikající organizační a jednací schopnosti
  • vynikajíc komunikační schopnosti v mluvené i písemné podobě
  • cit pro detail a přesnost
  • kladný vztah k procesům spojeným s vedením kanceláře
  • základní znalosti účetnictví budou brány jako přednost

Naše nabídka

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • zázemí mezinárodní společnosti
  • přátelský kolektiv i pracovní prostředí
  • firemní mobilní telefon
  • stravenky a mnoho dalších benefitů

Místo práce

Hlavní město Praha

Druh pracovního poměru

plný úvazek
Ucházejte se nyní
Trenkwalder a.s.
Kateřina Šrotýřová
Ovocný trh 573/12, Praha 1, 110 00
Mobil: +420731661211
Email: [email protected]
ID: 3702294   Datum zveřejnění: 25.6.2019   Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Základní složka mzdy (brutto) a další odměny:   Dohodou