Office Manager

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • koordinace kancelářských aktivit a činností
  • zajišťování pracovních cest zaměstnanců
  • plánování pracovních schůzek a jednání pro vrcholový management, přijímání návštěv
  • vedení písemné korespondence a telefonických hovorů, asistence kolegům v případě potřeby
  • dohled nad fondem kancelářských potřeb
  • výdej stravenek, vedení agendy výdajů zaměstnanců
  • dohled nad pronájmy SIM/fakturace a vypořádávání pohledávek

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • zázemí mezinárodní společnosti
  • přátelský kolektiv i pracovní prostředí
  • firemní mobilní telefon
  • stravenky a mnoho dalších benefitů

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Kateřina Šrotýřová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 110 00
Mobil: +420731661211
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Administrativní a podpůrné služby

Náš významný klient, mezinárodní společnost podnikající v oblasti informačních technologií, hledá do svého týmu vhodné kandidáty na pozici Office Manager.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • vzdělání v oboru administrace zakončené maturitou nebo bakalářskou zkouškou
  • minimálně 1 rok zkušeností s prací na obdobné pozici
  • znalost MS office
  • dobrá znalost angličtiny
  • vynikající organizační a jednací schopnosti
  • vynikajíc komunikační schopnosti v mluvené i písemné podobě
  • cit pro detail a přesnost
  • kladný vztah k procesům spojeným s vedením kanceláře
  • základní znalosti účetnictví budou brány jako přednost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3719741  Datum zveřejnění: 18.7.2019  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.