Výrobní ředitel/ka

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Zlínský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • Strategické/operativní řízení vedení závodu z hlediska plánovaní a koordinace výroby, kontroly kvality, včasnosti dodávek,
  • Odpovědnost za plánování/efektivního využití finančních zdrojů
  • Neustále zlepšovaní všech procesů ve výrobě
  • Úzká spolupráce se zahraniční centrálou, reporting výrobních ukazatelů

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • Finanční ohodnocení adekvátní podávaným výkonům
  • Týden dovolené navíc
  • Firemní vůz také pro soukromé účely
  • Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
  • Přátelský tým a moderní pracovní prostředí
  • Řadu dalších zaměstnaneckých benefitů

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Nadia Šimková
J.Babáka 2733/11 (budová H) Brno 61200
Mobil: +420734179130
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Pro svého významného klienta, úspěšnou mezinárodní společnost se sídlem ve Zlínském kraji hledám vhodného kandidáta/ku na pozici:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • Vysokoškolské vzdělání technického/obchodního směru
  • Pokročilou znalost angličtiny (min. B2+), znalost německého jazyka výhodou
  • Nutností je předchozí zkušenost na obdobné pozici alespoň 5 let
  • Zaměření na zákazníka
  • Odborné znalosti v oblasti neustálého zlepšování, lean management
  • Schopnost budovat tým, vytvářet odpovědnost, vést příkladem
  • Velmi dobré komunikační schopnosti
  • Strategické/analytické myšlení
  • Zodpovědnost, flexibilitu, pozitivní osobnost
  • Bezúhonnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3748919  Datum zveřejnění: 27.8.2019  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.