Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor školení a administrativy s AJ, Praha 8 (35 000,-CZK)
Trenkwalder a.s.
Place of work
Prague
Prague
Contract type
full-time
full-time
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
Main activities
Training coordinator & PTS Admin mainly is responsible for
Training coordinator & PTS Admin mainly is responsible for
- Creating quotations for training, service and parts
- Receiving bookings for training places
- Organizing training sessions for customers
- Delegating of sessions to trainers
- Coordination of communication with customer and trainers (creation of custom trainings)
- Following up on trainer's responses
- Printing and recording of Training certificates
- Sending/issuing invoices for Service, Training and Parts, credit notes
- Maintaining customer and Installation database
- Warranty and Service contract administration - registration, invoicing
- Cooperating with finance
- Communicating with HQ and/or other subsidiaries
- Participating on daily administration
- Welcoming of training participates and showing them Academy premises
- Preparation of training rooms for upcoming trainings
- Correctly done negotiation with a customer on daily basis by e-mail, phone
- Correctly and in time reported training sessions as background for invoicing
- Up to date and complete records in ERP system
- Creation of positive environment for training participants
- Well-equipped training room
- Correct and on time invoice for training, service, goods.
- Responsibility for ordering/providing of training refreshments
Employee perks, benefits
- budete pracovat v silné mezinárodní společnosti, které se dlouhodobě daří a která se rychle rozvíjí
- zajímavé finanční ohodnocení
- špičkové produkty a technické vybavení přímo v pobočce firmy, vlastní školicí prostory
- systém firemních benefitů
- příjemná pracovní atmosféra v přátelském týmu
- nástup možný ihned nebo dle dohody
- lokalita - Praha 8, Palmovka
Information about the selection process
Trenkwalder a.s.
Lenka Majorová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 - Staré Město 110 00
Mobil: +420730526120
Email: [email protected]
Lenka Majorová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 - Staré Město 110 00
Mobil: +420730526120
Email: [email protected]
Company on whose behalf the position is being filled
Electrical industry
Jedinečná příležitost pro kandidáta/tku, který má rád administrativu a komunikaci, zde se jedná o koordinaci školení pro zákazníky firmy, která je technicky zaměřená. Tuto pozici obsazujeme pro společnost FANUC působící v oblasti CNC technologií, průmyslové automatizace a robotiky. Centrála Praha 8.
Jedinečná příležitost pro kandidáta/tku, který má rád administrativu a komunikaci, zde se jedná o koordinaci školení pro zákazníky firmy, která je technicky zaměřená. Tuto pozici obsazujeme pro společnost FANUC působící v oblasti CNC technologií, průmyslové automatizace a robotiky. Centrála Praha 8.
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
Personality requirements and skills
Requirements
- English spoken and written, other languages are advantage
- Be fully independent and self learning
- Ability to make independent decisions (be proactive)
- Knowledge of ERP system on user level
- Knowledge of logistics, invoicing, administration
- Organizational skills
- Soft skills, customer oriented person
- Good operator's knowledge of PC - MS Windows, MS Office, etc.
Advertiser
Brief description of the company
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Number of employees
50-99 employees
ID: 3764035
Datum zveřejnění: 16.9.2019
2019-09-16
lokalita: Prague Pozice: Administrative Worker, Official Společnost: Trenkwalder a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.