Koordinátor školení a administrativy s AJ, Praha 8 (35 000,-CZK)

Trenkwalder a.s.

Place of work
Prague
Contract type
full-time

Information about the position

Job description, responsibilities and duties

Main activities
Training coordinator & PTS Admin mainly is responsible for
  • Creating quotations for training, service and parts
  • Receiving bookings for training places
  • Organizing training sessions for customers
  • Delegating of sessions to trainers
  • Coordination of communication with customer and trainers (creation of custom trainings)
  • Following up on trainer's responses
  • Printing and recording of Training certificates
  • Sending/issuing invoices for Service, Training and Parts, credit notes
  • Maintaining customer and Installation database
  • Warranty and Service contract administration - registration, invoicing
  • Cooperating with finance
  • Communicating with HQ and/or other subsidiaries
  • Participating on daily administration
  • Welcoming of training participates and showing them Academy premises
  • Preparation of training rooms for upcoming trainings
Product/purpose of the position
  • Correctly done negotiation with a customer on daily basis by e-mail, phone
  • Correctly and in time reported training sessions as background for invoicing
  • Up to date and complete records in ERP system
  • Creation of positive environment for training participants
  • Well-equipped training room
  • Correct and on time invoice for training, service, goods.
  • Responsibility for ordering/providing of training refreshments

Employee perks, benefits

  • budete pracovat v silné mezinárodní společnosti, které se dlouhodobě daří a která se rychle rozvíjí
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • špičkové produkty a technické vybavení přímo v pobočce firmy, vlastní školicí prostory
  • systém firemních benefitů
  • příjemná pracovní atmosféra v přátelském týmu
  • nástup možný ihned nebo dle dohody
  • lokalita - Praha 8, Palmovka

Information about the selection process

Trenkwalder a.s.
Lenka Majorová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 - Staré Město 110 00
Mobil: +420730526120
Email: [email protected]

Company on whose behalf the position is being filled

Electrical industry

Jedinečná příležitost pro kandidáta/tku, který má rád administrativu a komunikaci, zde se jedná o koordinaci školení pro zákazníky firmy, která je technicky zaměřená. Tuto pozici obsazujeme pro společnost FANUC působící v oblasti CNC technologií, průmyslové automatizace a robotiky. Centrála Praha 8.

Requirements for the employee

Candidates with education suit the position

Secondary with school-leaving examination

Personality requirements and skills

Requirements
  • English spoken and written, other languages are advantage
  • Be fully independent and self learning
  • Ability to make independent decisions (be proactive)
  • Knowledge of ERP system on user level
  • Knowledge of logistics, invoicing, administration
  • Organizational skills
  • Soft skills, customer oriented person
  • Good operator's knowledge of PC - MS Windows, MS Office, etc.

Advertiser

Brief description of the company

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Number of employees

50-99 employees
ID: 3764035  Datum zveřejnění: 16.9.2019  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.