Projektový manažer/back office (až cca 50.000Kč)

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Zlín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pozice je kumulovanou částí 3 oblastí, přičemž nejdůležitější pro nás je komunikace a aktivita.

Obchod - back office
  • Projektové řízení zakázky ve spolupráci s obchodníkem, klientem a výrobou, administrativa, monitoring, předávání informací
Nákup
  • spolupráce s výrobou dle potřeby, včetně nákupu běžných základních položek ( např.: kancelářské potřeby)
  • aktivní monitoring cen dodavatelů a dohody s nimi
Marketing a propagace - v odlehčené verzi
  • Příprava a zajištění účasti na veletrzích v zahraničí
  • Komunikace a koordinace s dodavateli PR vstupů, propagační dárky, prezentace společnosti na vhodných portálech

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • Nabízíme práci ve firmě, která ve svém oboru je již nyní na špičce a do budoucna očekáváme další rozvoj,
  • Součástí nabídky je odpovídající mzda v rozpětí dle znalostí kandidáta ( cca 35.000 - 50.000Kč HM/měs.)
  • Profesionální i přátelské pracovní prostředí.
  • Podpora, další vzdělávání.
  • Aktivní využívání angličtiny.
  • Pracovní doba dle dohody.
  • Možnost cestování do zahraničí.

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Petra Trunkátová
Kvítková 4703 Zlín 76001
Mobil: +420737288250
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Aktivní výrobní společnost, reagující pružně na situaci na trhu, obsazuje nově vytvořenou, kumulovanou pozici.
Nebudete se nudit, budete mít dostatek prostoru pro sebevyjádření, budete mít možnost učit se nové věci, v budoucnu cestovat a být součástí naší skupiny nadšenců do toho, co děláme.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Dobrá znalost českého a anglického jazyka
  • Vysoký stupeň kvalitní komunikace
  • Prozákaznické nastavení
  • Dobrá znalost práce na PC
  • Kreativita, aktivita, pružnost
  • ŘP sk B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3790342  Datum zveřejnění: 18.10.2019  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.