Key account manager - sales representative

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Okres Kolín
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • získávání nových zákazníků
  • udržování a vztahů se stávajícími zákazníky a rozšiřování stávajících aktivit
  • tvorba strategie prodeje a nákupu
  • identifikace nových obchodních příležitostí
  • vyjednávání obchodních podmínek se zákazníky a dodavateli
  • zpracování cenových nabídek
  • koordinace nových projektů z hlediska časového plánu, logistických toků a dalších požadavků zákazníka
  • pravidelný reporting
  • časté pracovní cesty v rámci ČR, Slovenska a EU

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • stabilní zázemí velké a úspěšné společnosti
  • flexibilní pracovní doba
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů sick days ročně
  • příspěvek na stravování
  • propracovaný vzdělávací program šitý na míru dané pozici
  • cafeteria systém a příspěvek na penzijní připojištění po jednom odpracovaném roce
  • nápoje a ovoce na pracovišti zdarma
  • týmové akce (letní i zimní)
  • roční bonus (nenárokově, dle obchodní situace)

Informace o náboru

CZ Trenkwalder a.s.
Martina Mushtaq
Ovocný trh 573/12 Praha 1 - Staré Město 110 00
Mobil: +420731630476
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Pro celosvětově známého výrobce automobilů hledáme vhodného kandidáta do oddělení obchodu s železnými a neželeznými kovy na pozici:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
  • praxe v oblasti obchodu a zkušenost s přímým jednáním se zákazníky min. 3 roky
  • komunikativní znalost angličtiny
  • výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • schopnost samostatně řešit problémy
  • ŘP sk. B a chuť hodně cestovat
  • týmový duch a zodpovědnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3791796  Datum zveřejnění: 21.10.2019  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.