Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Inspektor jakosti/pracovník výstupní kontroly
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 Kč/měsíc25000-25000 CZK/m
25 000 Kč/měsíc25000-25000 CZK/m
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- kontrola kvality výrobků, jejich uvolňování na konci výrobního cyklu (konečná montáž, značení, balení, expedice) dle pokynů v příslušných návodkách/kontrolních plánech
- dohled nad dodržováním stanovených postupů při těchto výše jmenovaných činnostech
- hlášení a prvotní posouzení vyřazených dílů z výrobního procesu
- příprava podkladů pro posouzení vyřazených dílů technologem/kvalitou
- práce s různými typy měřidel
- tvorba reportů z kontrolní činnosti
- dodržování stanovených požadavků
- práce s výkresovou dokumentací
- spolupráce při řešení reklamací, rozborech neshodných kusů
Zaměstnanecké výhody, benefity
- nástupní mzda: 25 000 Kč
- zázemí perspektivní mezinárodní společnosti
- 25 dní dovolené
- stravenky
- stabilní a dlouhodobá práce
- zdravé středy - 2 kusy pro každého (ovoce/zelenina, mix)
- noční směny - jídlo zdarma (+stravenka zůstává)
- voda, káva, čaj zdarma na pracovišti
Informace o náboru
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Administrativní a podpůrné služby
Pro našeho významného zákazníka v oboru elektro hledáme :
Pro našeho významného zákazníka v oboru elektro hledáme :
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
Počet let praxe
5
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- vyučení v oboru nebo středoškolské vzdělání technického typu, lze nahradit odpovídající praxí
- zkušenosti na pozici technika kontroly/inspektora jakosti vítána
- zkušenost práce se základními měřidly
- základní znalost čtení výkresové dokumentace
- uživatelská znalost MS Office
- základy AJ výhodou (pasivní pro orientaci v používané dokumentaci)
- povědomí o nástrojích kvality je výhodou
- technické myšlení
- samostatný a proaktivní přístup k plnění úkolů
- orientace na detail
- flexibilita
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3791983
Datum zveřejnění: 21.10.2019
2019-10-21
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Trenkwalder a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25 000 Kč/měsíc25000-25000 CZK/m