Analytik finančního plánování

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • příprava, konsolidace a kontrola rozpočtu, obchodních plánů, měsíčních výhledů pro oblast podnikání
  • příprava, zpracování a přezkoumání ad-hoc požadavků regionálního nebo centrálního plánování týkajícího se rozpočtu, obchodního plánu a prognózy pro oblast podnikání
  • samostatná koordinace a příprava měsíčních zpráv o finančních údajích společnosti a reporting vedení
  • řešení speciálních projektů z různých oblastí strategického plánování

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • zajímavé a rychle se rozvíjející pracovní prostřední moderní společnosti
  • dynamická a přátelská atmosféra
  • mobilní telefon i pro soukromé účely
  • flexibilní pracovní doba
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky
  • masáže a mnoho dalších benefitů

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Kateřina Šrotýřová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 110 00
Mobil: +420731661211
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Stavebnictví, nemovitosti

Pro našeho velmi významného klienta, globální společnost, která je leadrem v oblasti stavebních materiálů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Analytik finančního plánování.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

nástavbové/vyšší odborné vzdělání

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • optimálně 3 roky zkušeností na podobné pozici
  • bakalářský titul v oblasti ekonomie, nebo financí
  • odpovědnost, spolehlivost, týmový duch
  • proaktivní přístup
  • odolnost vůči náročnému a měnícímu se prostředí
  • komunikativní úroveň AJ - B2
  • znalost balíčku MS Office (Outlook, Word, Exel, PowerPoint)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3801929  Datum zveřejnění: 4.11.2019  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.