Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Job Manager, Praha 6
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jaká je pracovní náplň Job Managera?
- odpovídá za naplnění závazků vyplývajících z uzavřené obchodní smlouvy u jemu svěřených zakázek
- zabezpečuje agenturní zaměstnance na svěřených zakázkách: připravuje podklady pro nábor, vystavuje objednávky v interním systému, průběžně upřesňuje počty agenturních zaměstnanců, v případě potřeby koordinuje dopravu, a informuje klienta o jejich naplnění
- pečuje o agenturní zaměstnance na svěřených zakázkách : předává úvodní informace při příjezdu pracovníků, kontroluje administrativu při vzniku pracovního poměru, popř. doplňuje chybějící dokumenty (podpisy pracovních smluv, dodatkové proškolení k BOZP a PO), zajišťuje ukončení pracovního poměru
- zabezpečuje ubytování a možnosti stravování agenturních zaměstnanců na svěřené zakázce
- zpravidla jednou týdně, minimálně však jednou měsíčně, navštěvuje osobně místo výkonu prací, provádí hodnocení výkonu zaměstnanců, a jednou měsíčně do tabulky zápisy z kontrolních dnů zanese aktuální stavy na zakázkách
- kontroluje ekonomicky i personálně chod zakázky (počty pracovníků na zakázce, kontakt se zástupcem zákazníka, řešení případných problémů)
- aktivně monitoruje činnost konkurence u svých zákazníků a reportuje o ní
- v regionu aktivně vyhledává potenciální agenturní zaměstnance, prezentuje jim volná pracovní místa a v případě potřeby podepisuje pracovní smlouvy s novými zaměstnanci
- vybírá hotovost z firemního bankovního účtu
- provádí fyzickou výplatu mezd agenturním zaměstnancům, pokud nemají zřízen účet
- připravuje podklady pro fakturaci zákazníkovi
- odpovídá za vymáhání pohledávek po lhůtě splatnosti u jemu svěřených zakázek
- odpovídá za řádné vyplnění výkazu stravy a ubytování u cestovních příkazů agenturních zaměstnanců
- zpracovává výkazy práce agenturních zaměstnanců a předává je mzdové účetní
- předkládá mzdové účetní a asistentce potřebné doklady související se svěřenými zakázkami
- aktivně spolupracuje s asistentkou a Branch Managerem
Zaměstnanecké výhody, benefity
Naše nabídka?
- práce, která dává smysl a má své výsledky
- dlouhodobé uplatnění na HPP ve stabilní a prosperující společnosti
- zajímavé/motivační finanční ohodnocení + další bonusy dle splnění plánu
- fungující tým lidí, kteří spolupracují a umí se podporovat
- 25 dní dovolené, 3 sick days, narozeninové a Silvestrovské volno
- pružná pracovní doba
- další benefity - stravenky, flexipassy, vzdělávání, příspěvky na pojištění, jazykové kurzy, odměny k pracovnímu výročí, pravidelné školení a firemní akce
- služební automobil i pro soukromé využití, notebook a telefon je samozřejmostí
Informace o náboru
Trenkwalder a.s.
Lenka Majorová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 - Staré Město 110 00
Mobil: +420730526120
Email: [email protected]
Lenka Majorová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 - Staré Město 110 00
Mobil: +420730526120
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Už tři dekády jsme důvěryhodným partnerem na současném trhu práce. Naší výhodou je soubor zkušeností a poznatků, nabytých přirozeným růstem z rakouské rodinné společnosti, až po evropský koncern. Naše konzultanty a inovativní personální řešení máme zastoupené skoro ve všech odvětvích.
Chceme Vám svěřit to nejcennější co máme - naše klienty a dobré jméno. Hledáme posilu do našeho týmu job manažerů. Pozice je otevřena ideálně zkušeným a pro tuto práci nadšeným lidem, šikovného absolventa ovšem také rádi zaučíme! Vaší náplní práce bude realizace chodu zakázek, péče o zákazníky a agenturní zaměstnance a pravidelná kontrola těchto zakázek.
Dejte nám o sobě vědět!
Už tři dekády jsme důvěryhodným partnerem na současném trhu práce. Naší výhodou je soubor zkušeností a poznatků, nabytých přirozeným růstem z rakouské rodinné společnosti, až po evropský koncern. Naše konzultanty a inovativní personální řešení máme zastoupené skoro ve všech odvětvích.
Chceme Vám svěřit to nejcennější co máme - naše klienty a dobré jméno. Hledáme posilu do našeho týmu job manažerů. Pozice je otevřena ideálně zkušeným a pro tuto práci nadšeným lidem, šikovného absolventa ovšem také rádi zaučíme! Vaší náplní práce bude realizace chodu zakázek, péče o zákazníky a agenturní zaměstnance a pravidelná kontrola těchto zakázek.
Dejte nám o sobě vědět!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- min. SŠ s maturitou a všeobecný přehled
- znalost AJ na dobré komunikativní úrovni (budete komunikovat také se zahraničními společnostmi)
- uživatelská znalost MS Office
- řidičský průkaz skupiny B. - aktivní řidič
- znalost personalistiky a pracovně právních předpisů výhodou
- naučíte se a budete mít přehled o všech firemních produktech
- získáte znalost provozu a ekonomiky na svěřených zakázkách
- hmotná zodpovědnost (budete pracovat s hotovostí)
- samostatnost a spolehlivost
- komunikační a organizační schopnosti - schopnost empatie, asertivního jednání
- odolnost vůči stresu, schopnost vyjednávání, schopnost řešit konfliktní situace
- důležitá je také zodpovědnost, flexibilita a pozitivní přístup k lidem
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3818228
Datum zveřejnění: 25.11.2019
2019-11-25
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Trenkwalder a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.