Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Manažer kvality - menší společnost
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Okres Ostrava
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- stanovuje a optimalizuje procesy managementu kvality v celé organizaci
- tvorba interních směrnic, norem kvality a zajišťování jejich dodržování
- řízení procesu budování, udržování a rozvoje systému kvality dle norem IATF 16949 a ISO 9001
- prosazuje a aplikuje moderní metody a nástroje managementu kvality, vedení APQP reportu, tvorba plánu školení a vzdělávání v útvaru kvality
- komunikace s externími partnery a dodavateli z pohledu kvality
- analýza dat kvality, tvorba interních a externích reportů a zpráv, G8D, akčních plánů atd.
- návrh metrologického řádu
- spolupráce s ostatními odděleními společnosti a s vedením
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Práce na HHP
- Jednosměnný provoz
- Příspěvek na dopravu
- Příležitost k seberealizaci
- 3 dny sick days
- Dotované stravenky
- Práce v mladém a příjemném kolektivu
Informace o náboru
Trenkwalder a.s.
Petra Trunkátová
Kvítková 4703 Zlín 76001
Mobil: +420737288250
Email: [email protected]
Petra Trunkátová
Kvítková 4703 Zlín 76001
Mobil: +420737288250
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Administrativní a podpůrné služby
Stabilní výrobní společnost obsazuje novou pozici s možností profesního růstu a uplatnění v oblasti kvality. Pokud je kvalita v automotiv to, co Vás baví, těšíme se na Vás.
Stabilní výrobní společnost obsazuje novou pozici s možností profesního růstu a uplatnění v oblasti kvality. Pokud je kvalita v automotiv to, co Vás baví, těšíme se na Vás.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
Počet let praxe
5
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- jazykové znalosti - aktivní znalost anglického jazyka
- minimálně SŠ
- technické myšlení
- praxe v automotive na obdobné pozici nutností
- dobrá znalost práce na PC
- flexibilita
- schopnost práce v týmu
- vůdčí schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3860889
Datum zveřejnění: 31.1.2020
2020-01-31
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Trenkwalder a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.