Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Obchodní manažer/ka pro export - Anglie, Německo, Francie, Polsko, Slovensko
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Ústecký kraj
Ústecký kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 Kč/měsíc
35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- vyhledávání nových obchodních příležitostí ve stanovených regionech
- akvizice nových klíčových zákazníků
- aktivní práce s klienty a časté cestování
Zaměstnanecké výhody, benefity
- zázemí velmi úspěšné, ryze české společnosti
- možnost profesního růstu a také v neposlední řadě možnost seberealizace na zajímavých projektech
- flexibilní pracovní doba, 5 týdnů dovolené
- denní využití AJ
- možnost nástupu IHNED
Informace o náboru
Trenkwalder a.s.
Martina Radkovičová
Sokolská 22 Olomouc 779 00
Mobil: +420603488829
Email: [email protected]
Martina Radkovičová
Sokolská 22 Olomouc 779 00
Mobil: +420603488829
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Administrativní a podpůrné služby
Naším klientem je tradiční český výrobce lihovin. Hledáme zkušené kandidáty s výbornou znalostí AJ, kteří se stanou součástí léty prověřené značky a budou ji propagovat na zahraničních trzích - zejména pak v Anglii, Německu, Francii, Polsku a na Slovensku. Pokud pro Vás není překážkou časté cestování do zahraničí, potom se nám neváhejte představit.
Naším klientem je tradiční český výrobce lihovin. Hledáme zkušené kandidáty s výbornou znalostí AJ, kteří se stanou součástí léty prověřené značky a budou ji propagovat na zahraničních trzích - zejména pak v Anglii, Německu, Francii, Polsku a na Slovensku. Pokud pro Vás není překážkou časté cestování do zahraničí, potom se nám neváhejte představit.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- praxe na obchodní pozici v oboru FMCG, výhodou znalost lihovin
- zkušenosti s expanzí na nadnárodních trzích
- plynulá AJ, výhodou je i znalost NJ
- profesionální vystupování, charisma, skvělé prezentační a komunikační dovednosti
- prozákaznická orientace, zaměření na cíl, flexibilita
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3897854
Datum zveřejnění: 26.3.2020
2020-03-26
lokalita: Ústecký kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Trenkwalder a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc