Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Sales Support Administrator
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
38 000 Kč/měsíc
38 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Komunikace s obchodním týmem při specifikaci rozsahu dodávek
- Administrativní vedení obchodních případů v interních systémech (SAP, CQP, BOL)
- Evidence obchodních případů (SFDC)
- Důsledné dodržování interních pravidel a prodejních podmínek
- Stanovování priorit vedoucích k rychlému a efektivnímu řešení zadaných úkolů
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 10% roční bonusy
- Pružná pracovní doba. Základní pracovní doba od 9-15hod
- Dovolená 5 týdnů/ročně
- Stravenky
- Velmi příjemné pracovní prostředí a dobrý kolektiv
Informace o náboru
Trenkwalder a.s.
Michaela Císařová
Velflíkova 1428/4 Praha 6 16075
Mobil: +420777188201
Email: [email protected]
Michaela Císařová
Velflíkova 1428/4 Praha 6 16075
Mobil: +420777188201
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
Do divize Robotika a automatizace hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Sales Support Administrator.
Vybraný kanditát(ka) bude součástí obchodního týmu prodeje průmyslových robotů. Hlavní náplní práce jsou činnosti spojené s administrativní podporou obchodního týmu.
Do divize Robotika a automatizace hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Sales Support Administrator.
Vybraný kanditát(ka) bude součástí obchodního týmu prodeje průmyslových robotů. Hlavní náplní práce jsou činnosti spojené s administrativní podporou obchodního týmu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Minimálně SŠ vzdělání (technického oboru výhodou, ale není podmínkou)
- Dobrá znalost MS Office
- Komunikativní znalost AJ - komunikace s výrobním závodem
- Logické myšlení a analytické schopnosti
- Samostatnost, aktivní přístup k řešení zadaných úkolů, pečlivost, přesnost, technické myšlení
- Chuť učit se, kreativita a odolnost vůči stresu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3897937
Datum zveřejnění: 26.3.2020
2020-03-26
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Trenkwalder a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 38 000 Kč/měsíc