Sales Support Administrator

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
38 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • Komunikace s obchodním týmem při specifikaci rozsahu dodávek
  • Administrativní vedení obchodních případů v interních systémech (SAP, CQP, BOL)
  • Evidence obchodních případů (SFDC)
  • Důsledné dodržování interních pravidel a prodejních podmínek
  • Stanovování priorit vedoucích k rychlému a efektivnímu řešení zadaných úkolů

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • 10% roční bonusy
  • Pružná pracovní doba. Základní pracovní doba od 9-15hod
  • Dovolená 5 týdnů/ročně
  • Stravenky
  • Velmi příjemné pracovní prostředí a dobrý kolektiv

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Michaela Císařová
Velflíkova 1428/4 Praha 6 16075
Mobil: +420777188201
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Do divize Robotika a automatizace hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Sales Support Administrator.
Vybraný kanditát(ka) bude součástí obchodního týmu prodeje průmyslových robotů. Hlavní náplní práce jsou činnosti spojené s administrativní podporou obchodního týmu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • Minimálně SŠ vzdělání (technického oboru výhodou, ale není podmínkou)
  • Dobrá znalost MS Office
  • Komunikativní znalost AJ - komunikace s výrobním závodem
  • Logické myšlení a analytické schopnosti
  • Samostatnost, aktivní přístup k řešení zadaných úkolů, pečlivost, přesnost, technické myšlení
  • Chuť učit se, kreativita a odolnost vůči stresu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3897937  Datum zveřejnění: 26.3.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 38 000 Kč/měsíc