Asistentka ředitele/recepční

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Jihomoravský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • zajištění chodu recepce
  • organizace času vedení společnosti
  • zajišťování služebních cest, včetně zahraničních (ubytování, vyúčtování)
  • organizace návštěv, využití zasedacích místností a zajištění čistoty a pořádku
  • objednávání stravy pro zaměstnance a občerstvení pro návštěvy
  • objednávání kancelářských potřeb
  • přepojování hovorů, evidence pošty - příchozí, odchozí
  • spolupráce s obchodním, ekonomickým a personálním oddělením
  • komunikace s úklidovou firmou

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky
  • přátelský kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí, hezkou jídelnu
  • další benefity: pojištění odpovědnosti zaměstnance, věrnostní bonusy, firemní sportovní a společenské akce
  • nástup možný ihned!

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Nadia Šimková
J.Babáka 2733/11 (budová H) Brno 61200
Mobil: +420734179130
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Administrativní a podpůrné služby

Máte komunikativní znalost anglického jazyka a hledáte zajímavou práci ve stabilní společnosti? Máte zkušenosti s administrativní činností, zajištěním denního chodu kanceláře a příjemné vystupování ? Pokud ano, staňte se součástí této prosperující výrobní společnosti.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • příjemné vystupování
  • pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
  • organizační schopnosti, zvládání více souběžných úkolů
  • ochotu pracovat na operativních úkolech
  • SŠ vzdělání
  • praxi na obdobné pozici
  • uživatelské PC dovednosti
  • komunikativní angličtinu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3898561  Datum zveřejnění: 27.3.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.