Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka ředitele/recepční
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Jihomoravský kraj
Jihomoravský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- zajištění chodu recepce
- organizace času vedení společnosti
- zajišťování služebních cest, včetně zahraničních (ubytování, vyúčtování)
- organizace návštěv, využití zasedacích místností a zajištění čistoty a pořádku
- objednávání stravy pro zaměstnance a občerstvení pro návštěvy
- objednávání kancelářských potřeb
- přepojování hovorů, evidence pošty - příchozí, odchozí
- spolupráce s obchodním, ekonomickým a personálním oddělením
- komunikace s úklidovou firmou
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- přátelský kolektiv
- příjemné pracovní prostředí, hezkou jídelnu
- další benefity: pojištění odpovědnosti zaměstnance, věrnostní bonusy, firemní sportovní a společenské akce
- nástup možný ihned!
Informace o náboru
Trenkwalder a.s.
Nadia Šimková
J.Babáka 2733/11 (budová H) Brno 61200
Mobil: +420734179130
Email: [email protected]
Nadia Šimková
J.Babáka 2733/11 (budová H) Brno 61200
Mobil: +420734179130
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Administrativní a podpůrné služby
Máte komunikativní znalost anglického jazyka a hledáte zajímavou práci ve stabilní společnosti? Máte zkušenosti s administrativní činností, zajištěním denního chodu kanceláře a příjemné vystupování ? Pokud ano, staňte se součástí této prosperující výrobní společnosti.
Máte komunikativní znalost anglického jazyka a hledáte zajímavou práci ve stabilní společnosti? Máte zkušenosti s administrativní činností, zajištěním denního chodu kanceláře a příjemné vystupování ? Pokud ano, staňte se součástí této prosperující výrobní společnosti.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- příjemné vystupování
- pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
- organizační schopnosti, zvládání více souběžných úkolů
- ochotu pracovat na operativních úkolech
- SŠ vzdělání
- praxi na obdobné pozici
- uživatelské PC dovednosti
- komunikativní angličtinu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3898561
Datum zveřejnění: 27.3.2020
2020-03-27
lokalita: Jihomoravský kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční, Sekretářka Společnost: Trenkwalder a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.