Koordinátor zákaznického centra

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 40 000 Kč/měsíc30000-40000 CZK/m

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • vyřizování požadavků zákazníků v rámci Sales týmu
  • řízení a sledování svěřených objednávek (plánování, termíny dodání, fakturace, …)
  • zodpovědnost za rychlá řešení zákaznických problémů ve spolupráci s technickou podporou, logistikou, produktovými manažery, prodejními týmy či servisními centry dle nastavených interních procesů
  • e-mailová, telefonická, poštovní komunikace s interními i externími zákazníky
  • poskytování informací o nabízených produktech a službách
  • každodenní správa CRM systému
  • vytváření a správa smluv v systému SAP

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • příjemné pracovní prostředí, zázemí moderních kanceláří
  • zkrácený týdenní pracovní fond na 37,5 hod
  • motivující mzdové ohodnocení a pravidelné bonusy/příspěvky
  • stravenky
  • možnost jazykových kurzů
  • MultiSport kartu/FlexiPassy
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick days
  • teambuildingové aktivity
  • dlouhodobou spolupráci se stabilní mezinárodní společností

Informace o náboru

Adéla Šmahajová

Mobil: +420 734 291 105
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Našim klientem je významná zahraniční výrobní společnost, pro kterou hledáme zajímavé kandidáty se znalostí hebrejštiny.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Počet let praxe

1

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • anglický jazyk na výborné úrovni slovem i písmem
  • hebrejský jazyk na velmi dobré úrovni (komunikace se zákazníky z Izraele)
  • skvělou komunikační zdatnost
  • schopnost pracovat v týmu i samostatně
  • proaktivnost a trpělivost v řešení problémů
  • odolnost vůči práci pod stresem
  • schopnost pracovat v CRM systému
  • znalost programu SAP a předchozí zkušenost s obdobnou pozicí vítána

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3900824  Datum zveřejnění: 6.4.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc