Obchodně-technický zástupce, odd. elektronických součástek

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
45 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • daily business (zpracování cenových nabídek, běžná administrativa)
  • orientace v nových produktech a prezentace portfolia produktů klientům
  • komunikace s dodavateli
  • péče o stávající klienty a akvizice nových - primárně v regionu Jihomoravský kraj a výhodní Čechy (případně možnost středních Čech)
  • marketingová podpora - účast na veletrzích, firemních prezentacích
  • pravidelný reporting
  • účast na školeních

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • příjemné pracovní prostředí
  • služební automobil
  • k tomu také mobilní telefon a notebook
  • motivující mzdové ohodnocení a roční bonusy dle výsledků firmy
  • týden dovolené navíc a k tomu 3 sick days
  • stravenky
  • možnost příspěvků na jazykové kurzy
  • rozšíření obzorů díky firemním školením

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Nadia Šimková
J.Babáka 2733/11 (budová H) Brno 61200
Mobil: +420734179130
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Obchod

Pro našeho klienta, brněnskou distribuční firmu působící na poli elektrotechniky, hledáme na oddělení elektronických součástek (ANALOG DEVICES) zapáleného člověka na pozici:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • VŠ vzdělání se zaměřením na elektrotechniku - podmínkou
  • praxe v oblasti obchodu
  • znalost v odvětví analogových integrovaných obvodů a DC/DC měničů velkou výhodou
  • velké plus také zkušenost v oblasti HW vývoje elektronických zařízení
  • obecně zmapovaný trh (zejm. severomoravský a východočeský trh výhodou, nikoliv podmínkou)
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • rozsáhlé komunikační dovednosti a příjemné vystupování by pro Vás mělo být samozřejmostí

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3910495  Datum zveřejnění: 11.5.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 45 000 Kč/měsíc