Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrátor/ka veřejných zakázek
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Plzeň - město
Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- administrativní zpracování dokumentace pro účast ve veřejných zakázkách dle Zákona č. 134/2016 Sb. o veřejných zakázkách
- revize zadávacích podmínek a kritérií hodnocení, protokolů, rozhodnutí a obdobných dokumentů souvisejících se zadávacími řízeními
- procházení zadávacích dokumentů
- kompletní odpovědnost za podávání nabídek do veřejných zakázek
Zaměstnanecké výhody, benefity
- práci a zázemí ve stabilní společnosti, dobrá dostupnost administrativní budovy
- zaškolení a odpovídající podporu pro výkon práce
- příležitost k seberealizaci, možnost osobního rozvoje
- 5 týdnů dovolené, 3 dny sick day
- stravenky, mobilní telefon, firemní akce, příspěvek na pojištění, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti
- pracoviště v moderním sídle společnosti v oddělených kancelářích (nikoliv open-space)
Informace o náboru
Trenkwalder a.s.
Gabriela Fialová
Pražská 84/15 Plzeň 30100
Mobil: +420724902405
Email: [email protected]
Gabriela Fialová
Pražská 84/15 Plzeň 30100
Mobil: +420724902405
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Stavební průmysl
Pro našeho klienta, společnost VYSSPA Sports Technology s.r.o., dodavatel specializovaných sportovních staveb (atletické dráhy, fotbalové hřiště apod.), hledáme vhodného kandidáta / tku.
Pro našeho klienta, společnost VYSSPA Sports Technology s.r.o., dodavatel specializovaných sportovních staveb (atletické dráhy, fotbalové hřiště apod.), hledáme vhodného kandidáta / tku.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- praxe na obdobné pozici podmínkou
- pokročilá znalost MO (Excel, Word, aj.)
- základní právní znalosti z oblasti veřejných zakázek
- znalost problematiky veřejných zakázek dle zákona
- znalost portálů pro zadávání veřejných zakázek výhodou (NEN, Tender arena, ..)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3923138
Datum zveřejnění: 11.6.2020
2020-06-11
lokalita: Plzeň - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Architekt, Rada Společnost: Trenkwalder a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.