Najděte si zajímavou práci s námi.

Referent/ka administrativy

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Mezinárodní společnost, jednička ve svém oboru, hledá do svého týmu nového kolegu/kolegyni.

Vaše náplň práce

  • řešení mailových a telefonických požadavků klientů a s tím spojené administrativní úkony
  • komunikace napříč firmou - především s obchodem, oddělením servisu a logistikou
  • poskytování podpory a konzultací obchodníkům ve věci smluv a fakturace
  • správa a zavádění smluv do informačního systému
  • příprava pravidelné fakturace zákazníkům

Váš profil

  • SŠ/VOŠ vzdělání
  • praxi v obchodní administrativě alespoň 1 rok
  • dobrou uživatelskou znalost MS Office - využijete určitě praxi v Excelu
  • předchozí zkušenost s jakýmkoliv informačním systémem
  • komunikativnost a příjemné vystupování především pro telefonickou komunikaci
  • zákaznický přístup a ochota pomáhat kolegům s řešením problémů
  • preciznost a smysl pro detail

Naše nabídka

  • dny dovolené navíc
  • flexibilní pracovní dobu
  • sick days
  • jazykové kurzy
  • Multisport kartu
  • zázemí moderních kanceláří v Brně

Místo práce

Jihomoravský kraj

Druh pracovního poměru

plný úvazek
Ucházejte se nyní
Trenkwalder a.s.
Nadia Šimková
J.Babáka 2733/11 (budová H) Brno 61200
Mobil: +420734179130
Email: [email protected]
ID: 3924447  Datum zveřejnění: 15.6.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.