Office Manager/ka s přesahem do Facility

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • zodpovědnost za hladký chod recepcí - koordinace práce recepčních
  • rozpis a stanovení směn na recepcích
  • objednávky kancelářských potřeb a vybavení
  • odpovědnost za hospodaření s prostředky pro zajištění chodu kanceláře
  • odpovědnost za aktualizaci směrnic týkajících se oblasti odpovědnosti recepčních
  • chod zasedacích místností
  • jednání s dodavateli společnosti pro dodávky kancelářských potřeb a vybavení
  • zpracování podkladů pro mzdovou účtárnu
  • zpracování hodnotících kritérií kolektivu recepčních, navrhování odměn
  • odpovědnost za správu rezervačního systému zasedacích místností
  • kontrola kvality nakupovaných služeb (úklid, péče o zeleň atd.) a koordinace s dodavateli služeb

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • velmi zajímavé finanční ohodnocení
  • práce pro prestižní mezinárodní společnost
  • příspěvek na zdravotní a sociální pojištění
  • příspěvek na stravování
  • možnost využívaní fitness centra v budově společnosti
  • multisport kartička
  • dobrovolnický den
  • služební telefon

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Kateřina Šrotýřová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 110 00
Mobil: +420731661211
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Administrativní a podpůrné služby

Pro našeho klienta, prestižní mezinárodní společnost, která podniká v oblasti technologií a investic, hledáme vhodné kandidáty na pozici Office Managera s přesahem do Facility managementu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • zkušenosti na obdobné pozici
  • pečlivost, spolehlivost, dochvilnost a flexibilita
  • výborné organizační schopnosti
  • aktivní přístup k práci
  • pokročila angličtina
  • komunikativnost a příjemné vystupování
  • schopnost práce s MS Office
  • Min. SŠ vzdělání

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3942983  Datum zveřejnění: 27.7.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.