Vedoucí projekce

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Šumperk, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • řídí oddělení projekce včetně práce podřízených (cca 20 osob)
  • schvaluje projekční a konstrukční dokumentaci
  • spolupracuje na tvorbě koncepce návrhu a vývoje nových projektů
  • vede technická jednání s klienty, dodavateli a úřady
  • výhodou znalost předpisů, zákonů, vyhlášek: Dopravní řád drah č. 266/1994, Předpisy ČD, Směrnice EU - TSI, orientace v normách ČSN.

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • tradice, stabilita, mezinárodní projekty, férový přístup
  • 25 dnů dovolené, vzdělávání, jazykové kurzy, penzijní připojištění, Flexi Pass poukazy
  • příspěvek na stravování, zaměstnanecké půjčky, zvýhodněné volání, ...
  • výrobní závod Šumperk
Těšíme se na Vaše reakce zasláním životopisu, abychom mohli probrat detaily pozice.

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Markéta Burešová
Blažejské nám. 9 Olomouc 77900
Mobil: +420724501667
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Pro významnou strojírenskou společnost hledáme lídra týmu projekce směr Šumperk.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

5

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • 5 let odborné praxe v oboru strojírenství či jiném technickém odvětví
  • zkušenosti s řízením týmu
  • znalost programů: Inventor, Catie, Smarteam, Engineering base
  • vysokoškolské vzdělání (elektro obor výhodou)
  • výhodou anglický jazyk nebo německý jazyk
  • časová flexibilita, ochota cestovat, pečlivost, spolupráce, zájem se dále rozvíjet

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3943076  Datum zveřejnění: 27.7.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.