Vedoucí projektů

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Okres Přerov
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • péče o projekty průmyslové automatizace a jejich řízení
  • zpracování cenových nabídek, dohled nad dodržením specifikace projektu z hlediska kvality a dodacího termínu
  • vedení projektového týmu - motivace, podpora, plánování kapacit a rozdělování úkolů
  • příprava výrobní dokumentace
  • vyhodnocování realizace projektu
  • komunikace se zákazníky i dodavateli

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • pestrá pozice, rozmanité projekty
  • kromě příjemné základní mzdy také variabilní složka mzdy
  • široká škála firemních benefitů - mimo jiné týden dovolené navíc, flexibilní pracovní doba, příspěvek na dopravu, dotovaná strava
  • v neposlední řadě fajn kolektiv, moderní a čisté pracoviště a práce ve firmě, kde dbají na dlouhodobé a stabilní pracovní vztahy
Pokud Vás tato pozice zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu s kontaktními údaji mailem. Děkujeme a těšíme se na vzájemnou spolupráci.

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Markéta Burešová
Blažejské nám. 9 Olomouc 77900
Mobil: +420724501667
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Pro úspěšnou výrobní společnost působící v oblasti průmyslové automatizace právě teď hledáme posilu týmu pro řízení projektů. Jste to Vy?

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • vzdělání ideálně elektrotechnické, případně strojírenské
  • nutná je praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti alespoň 2 roky
  • nutností je velmi dobrá znalost jazyka německého nebo anglického slovem i písmem
  • flexibilita, komunikativnost, zkušenosti s vedením týmu a projektů
  • MS Office, SAP

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3946621  Datum zveřejnění: 4.8.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.