Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Podpora prodeje - využití slovinštiny
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Okres Ostrava
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
34 000 Kč/měsíc
34 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme kandidáty s pokročilou znalostí slovinštiny, kterou budete využívat na denní bázi.
Vaším úkolem bude zejména:
Vaším úkolem bude zejména:
- komunikace se zákazníky - vyřizování poptávek, poskytování odborného poradenství, příprava cenových nabídek, příprava smluv
- správa zákaznických objednávek
- spolupráce při reklamacích
- spolupráce s marketingovým oddělením a také s obchodním oddělením při akvizicích
- překlady propagačních materiálů, aktualizace webu
- práce v Ostravě
Zaměstnanecké výhody, benefity
- široká škála benefitů - mj. 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, Cafeterie
- motivující práce, kde vidíte denně výsledky, spolupráce se sehraným týmem
- budete součástí špičkové a stále rostoucí společnosti
Informace o náboru
Trenkwalder a.s.
Martina Radkovičová
Blažejské nám. 9 Olomouc 779 00
Mobil: +420603488829
Email: [email protected]
Martina Radkovičová
Blažejské nám. 9 Olomouc 779 00
Mobil: +420603488829
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Naším klientem je úspěšná a stále rostoucí česká výrobní společnost se sídlem v Ostravě. Aktuálně rozvíjí své obchodní aktivity ve Slovinsku a hledá posilu do svého exportního týmu.
Naším klientem je úspěšná a stále rostoucí česká výrobní společnost se sídlem v Ostravě. Aktuálně rozvíjí své obchodní aktivity ve Slovinsku a hledá posilu do svého exportního týmu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- pokročilá slovinština slovem i písmem, komunikativní čeština, výhodou znalost AJ
- komunikační, organizační schopnosti, proaktivní a prozákaznický přístup, týmový duch
- znalost MS Office
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3947564
Datum zveřejnění: 5.8.2020
2020-08-05
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Account manager, Administrativní pracovník, referent Společnost: Trenkwalder a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 34 000 Kč/měsíc